תושבת ראשון לציון רכשה גור כלבים במעל לאלף שקלים לאחר שהובטח לה שמדובר בכלב גזעי עם תעודות. כעת, כשהכלב התברר כסובל ממחלות ובעיות רפואיות, דורשת האישה את כספה בחזרה, בטענה שהיא רומתה.
לטענת האישה, היא חיפשה עבור ילדיה כלב מסוג האסקי סיבירי, שנחשב לחברותי וידידותי ביותר וגם יכול לחיות בתוך בית. במהלך חיפושיה אחר גור כלבים זה, הכירה האישה מישהי בפייסבוק שהציגה עצמה כבעלת כלבת האסקי סיבירי גזעית שלאחרונה המליטה מספר גורים והם עומדים למכירה. לאחר דין ודברים עימה סוכם כי תמורת 1,400 שקלים היא תקבל את גור הכלבים ויחד איתו גם תעודות שמעידים על כך שהוא גזעי.
1 צפייה בגלריה
הכלב לא הפסיק להקיא
הכלב לא הפסיק להקיא
הכלב לא הפסיק להקיא
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדבריה, עוד באותו שבוע הן נפגשו ותמורת סכום הכסף המדובר היא קיבלה לידיה את הגור, ואף תעודה שמאשרת את היותו גזעי. בחודש הראשון בבית המשפחה בראשון לציון אומץ הכלב בחום והפך לבן בית, אך למרות זאת, טוענת האישה, היא הבחינה שמשהו אינו כשורה.
לטענתה, בתחילה היה הכלב מקיא מדי פעם את האוכל שהיתה מביאה לו, אך היא חשבה שמאחר שמדובר בגור כלבים שעוד לא רגיל לאוכל הוא מתקשה בעיכול. בהמשך התגברו ההקאות וגם שלשולים והיא הגיעה איתו לבירור אצל וטרינר. לדבריה, לאחר בדיקה מקיפה נאמר לה שהכלב סובל מבעיות במעיים וסביר להניח שהבעיה הזאת היתה קיימת מתחילת חייו ושהמוכרת ידעה על הבעיה.
הטיפול עלה למעלה מ־2,000 שקלים, אך נאמר לה שהבעיה עלולה לחזור על עצמה מאחר שמדובר בבעיה כרונית. לטענת האישה, מוכרת הכלבים נהגה עימה שלא בתום לב ולא עדכנה אותה על הבעיה הרפואית ועל כן היא יצרה עימה קשר ודרשה את כספה בחזרה, דבר שנדחה על ידיה מיידית. בעקבות זאת החליטה האישה לפנות לערכאות משפטיות והגישה תביעה בסך של 4,000 שקלים כפיצוי על הכספים ששילמה ותוספת על עוגמת הנפש שנגרמה לה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון