תושב ראשון לציון בן 75 נרשם לאתר הכרויות שמתמחה בשידוכים עבור הגיל השלישי. לטענתו, הנשים עימן יצא לא חיפשו באמת אהבה אלא ניסו לנצל אותו ולחיות על חשבונו, דבר שהוא אינו היה מוכן לקבל. בעקבות זאת ביקש הגבר להתנתק מהאתר ולקבל את כספו בחזרה אך הנהלת האתר סירבה לעשות זאת. כעת הוא תובע אותם על עוגמת הנפש.
1 צפייה בגלריה
חיפש אהבה ולא מצא
חיפש אהבה ולא מצא
חיפש אהבה ולא מצא
(אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
הגבר, תושב העיר באמצע שנות השבעים לחייו החליט שהוא בשל למצוא זוגיות לאחר שנים רבות שהוא חי לבדו. בשלב זה נרשם הגבר לאתר היכרויות שבין השאר מעיד על עצמו שהוא מתמחה בהיכרויות עבור בני הגיל השלישי ומציע מבחר גדול של גברים ונשים המחפשים אהבה. לאחר ששילם למעלה מ-3,000 שקלים עבור מנוי לשנה, החל הגבר לקבל הצעות להיפגש עם נשים בנות גילו שגם הן בדיוק כמותו מחפשות זוגיות.
לטענתו, במשך חצי שנה הוא הספיק להכיר חמש נשים שונות ועם אף אחת מהן הוא לא הצליח להחזיק זוגיות לפרק זמן של יותר מחודש. לדבריו, הרושם שלו היה שאף אחת מהן לא חיפשה זוגיות רצינית אלא בן זוג לבילויים וליציאות וכל אלו על חשבונו ובהוצאה כספית שהייתה רק שלו.
לאחר שהתייאש מהנשים שהכיר באתר, פנה הגבר לבעלים וביקש מהם להתנתק מהמנוי שעליו שילם ולקבל את יתרת כספו בחזרה. בתגובה הוא נענה שאין אפשרות כזאת ומאחר שהוא נרשם למשך שנה שלמה הוא התחייב לתשלום עבור כל התקופה ואין מדיניות של החזרת כספים.
הגבר המאוכזב והזועם החליט שלא לוותר והגיש תביעה נגד בעלי האתר בדרישה לקבל 1,500 שקלים חזרה ובנוסף על כך עוד אלף שקלים פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו.