חודש וחצי עברו מאז נחשפה פרשת ההתעללות שעבר עמית כהן, תלמיד כיתה ח' בבית הספר "הראשונים", ובמשפחתו עולה הביקורת על כך שהמשטרה לא משתפת איתם פעולה וגם על העירייה שהשאירה את הפרשה מאחור.
1 צפייה בגלריה
עמית כהן. "משלם את המחיר"
עמית כהן. "משלם את המחיר"
עמית כהן. "משלם את המחיר"
(צילום: יאיר שגיא)
קראו גם:
בתחילת החודש שעבר פורסמו לראשונה ב"מיינט ראשון לציון" הסרטונים שבהם רואים כיצד תלמידים משכבה ח' בבית הספר משפילים את עמית. פרסום התקרית עורר סערה גדולה ומאות אנשים הגיעו לתמוך בו מתחת לביתו. מי שעוד הגיע למקום היה ראש העירייה רז קינסטליך, שביקש לחזק את ידיו של עמית.
כעת, למעלה מחודש מאז התפוצצה הפרשה, נדמה שהסערה פחתה והמקרה נשכח גם בקרב הגורמים הרלוונטיים, כך טוענים במשפחה. "מבחינת העירייה אין כבר צורך לטפל בזה ולהתעסק במקרה כי עמית עבר לבית ספר אחר. הייתי מצפה שייקחו אחריות, אולי מישהו מהדרג הבכיר שידאג שהילדים יחפשו מסגרת אחרת. עכשיו הבן שלי משלם את המחיר וצריך לטפל בבעיות הנפשיות שלו וגם להכיר חברים חדשים. הוא מקיים שיחות עם פסיכולוג ואני מחפש מישהו שיחזיר לו את הביטחון. אבל האמת היא שאני לא מצפה מהם לשום דבר כי הם לא עשו דבר בזמן אמת", אומר האב.
גם כלפי המשטרה שחוקרת את המקרה, המשפחה מפנה אצבע מאשימה. "אין שיתוף פעולה מצד המשטרה. אנחנו רוצים לקבל מהם סיכום חקירה והם אומרים לנו כל הזמן שזה בטיפול, אבל לא חוזרים אלינו. לא נראה לי הגיוני שילדים שהרביצו יכולים להמשיך ללמוד בבית ספר רגיל. היום זה הילד שלי ומחר זה יהיה ילד אחר".
מהעירייה נמסר: "האירוע עדיין מצוי בחקירת משטרה ולא ניתן לדון בו. מינהל החינוך בעירייה ומחזיקת התיק, מ"מ וסגנית ראש העירייה ליאל אבן-זהר, עומדים בקשר עם משפחתו של עמית ואנחנו שמחים שהוא משתלב ונקלט בהצלחה בבית הספר אותו הוא ומשפחתו בחרו".
מהמשטרה נמסר: "נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו פעולות מגוונות. מחומר החקירה לא נמצא מקום להמשך החקירה או העמדה לדין של המעורבים והוחלט על סגירת התיק. למתלונן שמורה הזכות לערער".