שמחה ועצב: לפני חמישה חודשים נהרג חן גודוסי, תושב ראשון לציון בתאונת דרכים והשאיר אחריו ארבעה ילדים ואת נופר, אשתו, שהייתה אז בחודש הרביעי להריונה. ביום ראשון האחרון, ילדה נופר בן, בדיוק בתאריך שבו אמור היה חן ז"ל לחגוג את יום הולדתו ה-35.
2 צפייה בגלריה
נופר גודוסי וחן ז"ל
נופר גודוסי וחן ז"ל
נופר גודוסי וחן ז"ל
(צילום פרטי)
בפוסט מרגש שהעלתה ביום ראשון האחרון, כתבה נופר גודוסי: "יום מלא רגשות. כמו שכולם יודעים, לפני 5 חודשים חן בעלי היקר נהרג בתאונה אופנוע אני נשארתי עם 4 מתנות ותינוקי בבטן. היום חן בעלי חוגג במקום אחר, שם למעלה בין מלאכים, יום הולדת 35 ואני הבאתי היום לעולם עוד נסיך, מתנה ענקית. חן, אתה המתנה שלי. הבאת לי 5 ילדים, מתנות קטנות ויפות. מוזר לאחל לבן אדם שלא נמצא פה, קצת אחרת. שתשמח שם בין מלאכים וצדיקים, שאני באמת עושה טוב, שתמיד תשמור עליינו שם למעלה. אני מודה לך על מתנת יום הולדת 35 - נסיך יפה שדומה לך קופי, בטוח אתה שם שמח וצוחק. אני אוהבת אותך לנצח בעלי היקר. יום הולדת קצת אחר".
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
זירת התאונה הקטלנית שבה נהרג חן ז"ל
(צילום: דניאל קהלני, תיעוד מבצעי מד"א)
המקרה הקשה של משפחת גודוסי ארע לפני חמישה חודשים, ביום שישי בבוקר, כשנהגת עברה באור אדום ופגעה בחן ז"ל שהיה רכוב על אופנוע. בתאונה זו נפצע גם בנם בן השבע והוא נלקח לבית החולים כשהוא במצב בינוני.
בראיון עם נופר למיינט ראשון לציון, חודש לאחר המקרה המצער, היא שיתפה: "מאז שהוא נהרג אני חושבת עליו המון, כל הזמן. יושבת בבית ובוכה, לא מצליחה לחשוב איך אני ממשיכה את חיי בלעדיו. הילד בן השלוש שואל עליו הכי הרבה. כל היום הוא שואל 'איפה אבא שלי ואיפה אבא שלי?'. אמרנו לו שאבא עכשיו בשמיים. בכל פעם שדופקים בדלת הוא רץ אליה וצועק 'הנה אבא שלי' וכל פעם כזו קורעת לי את הלב. אני לא מצליחה לחשוב איך אני אעבור את הלידה הזו בלי חן, זה משהו שמאוד מטריד אותי".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון