ביום חמישי הקרוב צפויה להגיע ניידת חיסונים לשלושה בתי ספר, אך במערכת העירונית מנסים עדיין לשמור בסוד על זהות המוסדות מחשש להפגנות של מתנגדי חיסונים. בינתיים החלה התפרצות קורונה בשני מוסדות לימוד ומאות תלמידים נשלחו לבידוד.
1 צפייה בגלריה
החל חיסון בני נוער בירושלים
החל חיסון בני נוער בירושלים
החל חיסון בני נוער בירושלים
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
בבית הספר רננים הוחלט לשחרר את כל תלמידי כיתות א'-ד' לבתיהם בלמידה מרחוק, זאת לאחר שמספר תלמידים בשכבה נמצאו חיוביים לנגיף. גם בגימנסיה הריאלית נמצאו מקרים של חולים מאומתים וכ-270 תלמידים מכיתות יא ו-יב' נשלחו לבידוד.
בעקבות העלייה בתחלואה ואיום זן האומיקרון, צפויה להגיע "ניידת חיסון" לעיר ביום חמישי, כך על פי מקור במערכת החינוך בעיר. מטרת הניידת לעודד את חיסוני הילדים לקורונה וגם את הוריהם.
אולם בהנהגת ההורים העירונית הדעות חלוקות ואין הסכמה האם לצאת בקריאה גורפת להורים לחסן את ילדיהם. "אני סבור שהיות וזה צו של המדינה אין כל אפשרות להתנגד לניידת חיסונים. המקסימום שהורה יכול לעשות זה לא לחתום על אישור לחיסון ואז בנו לא יחוסן", אומר רוני עקירב יו"ר ההנהגה.
בינתיים משתדלים במערכת שלא לדבר על מוסדות החינוך אליהן תגיע הניידת. אחת הסיבות היא להימנע ממהומה שעלולים לגרום הפגנות מתנגדי החיסונים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון