בשעות הצהריים של יום שישי, הובא למנוחת עולמים חן גודוסי מראשון לציון לאחר שנהרג בתאונת אופנוע. בנו בן השבע, שהיה עם אביו על האופנוע בזמן התאונה, עדיין מאושפז בבית החולים "שמיר" אסף הרופא ומצבו מוגדר בינוני.
2 צפייה בגלריה
 חן גודוסי ז"ל
 חן גודוסי ז"ל
חן גודוסי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
גודוסי (35) נשוי ואבא לארבע, ניהל עסק לרכבים בראשון לציון, מקום מגוריו שלו ושל משפחתו המורחבת.
התאונה הקטלנית התרחשה בבוקר יום שישי, במוקדי החירום התקבל דיווח על אופנוע עם שני רוכבים (גבר וילד) שנפגע מרכב, ברחוב רמז פינת תש"ח ראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, ומתנדבי איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי במקום, אך ואחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו של גודוסי.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
(צילום: דניאל קהלני, תיעוד מבצעי מד"א)
בפוסט קורע לב שכתבה נופר, אשתו, היא נפרדה ממנו בכאב: " הלב שלי הלך, הלב שלי התרסק שום דבר בעולם לא יוכל לרפא את הלב שלי יותר למה הלכת לי? בא לי לצעוק שכל העולם ישמע מרוב שאני משתגעת וכבר מתגעגעת חן אהובי יקירי לנצח ז״ל, אתה תמיד תישאר הלב שלי שהתרסק.
אני אשמור לך לנצח ואגדל למצוות ומעשים טובים את הילדים שלנו. תיתן לי כוחות חן אהבה שלי עם מי אני אקום כל בוקר? עם מי אני אצא לטיולים כייפים ? למי אני אבכה שקשה לי ? מי יזמין לי גלידה כל ערב? למי אני אבשל למי? עם מי אני אדבר כל חצי שעה ואחפור לו ? מה שנישאר זה החוויות שצברנו, אני ואתה לנצח והילדים שלנו.
מגיל 17 בזכותך אני אמא לנסיכים הכי יפים שיש. הבאת לי אוצרות שאני אשמור עליהם מבטיחה לך רק ה׳ יודע כמה הלב נשרף לי אני אוהבת אותך בעלי היקר שלי צדיק שלי אהבת עולם שלי, הנשמה שלי מתה איתך". יהי זכרו ברוך.