הבוקר (שישי) בשעה 09:19 התקבל דיווח במוקד החירום של מד"א במרחב איילון, על אופנוע עם שני רוכבים (גבר וילד) שנפגע מרכב, ברחוב רמז פינת תש"ח ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
מזירת התאונה הקשה בראשל"צ
(צילום: דניאל קהלני, תיעוד מבצעי מד"א)
חובשים ופראמדיקים של מד"א, ומתנדבי איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40 ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.
קראו גם:
ילד כבן 7 פונה לבית החולים "שמיר" (אסף הרופא) במצב בינוני בהכרה, עם חבלות בגפיים ובראש. נהגת הרכב אשה כבת 30 לא נזקקה לטיפול.
חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס: "כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מעוך ובסמוך רכב עם פגיעות בחלקו הקידמי, על שכבו גבר כבן 40 וילד כבן 7, הגבר היה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, הילד היה בהכרה, וסבל מחבלות בגפיים ובראש, לאחר טיפול מציל חיים בשטח פינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב".
עמנואל איצקוביץ חובש איחוד הצלה: מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע עליו רכבו אב ובנו. למרבה הצער נקבע מותו בזירה של האבא עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לילד כבן 7 שנפצע בינוני".
מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר כי, "מהתאונה המחרידה בראשון לציון בין הרכב לאופנוע הגיע אלינו למלר"ד, ילד בן 7 במצב בינוני מטופל בחדר הלם".
מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה ובוחני תנועה נמצאים במקום לבחינת נסיבות התאונה.