תושבת ראשון לציון רצתה להיראות במיטבה לפני חתונת בתה וקבעה תור לספר יומיים לפני האירוע. לטענתה, הספר לא היה קשוב להוראות שלה והפגין חוסר סבלנות, והדבר הסתיים בתספורת קצרה מדי ובמפח נפש גדול. בעקבות זאת החליטה האישה להגיש תביעה נגדו בגלל עוגמת הנפש שנגרמה לה.
1 צפייה בגלריה
נזקקה לתיקון
נזקקה לתיקון
נזקקה לתיקון
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת האישה, יומיים לפני האירוע הגדול היא הגיעה לספר, אצלו היא מסתפרת באופן קבוע, וביקשה שיעשה שינוי מזערי ויקצץ רק במעט את שיער ראשה, כי היא אמורה לעבור עוד הליך של עיצוב שיער ביום האירוע העצמו.
במהלך ההסברים הבחינה האישה לטענתה כי הספר אינו קשוב לה, מדבר עם נשים אחרות ואף עונה לשיחות טלפון. בעקבות זאת ביקשה לברר אם הוא הבין את דבריה, והוא השיב בחוסר סבלנות שהוא שמע הכל.
לטענתה, בתום התספורת היא הוכתה בתדהמה כשראתה ששיערה קוצץ באופן משמעותי יותר ממה שביקשה ובאופן חריג ממה שהוא מספר אותה בדרך כלל. כשהיא החלה לבכות במספרה על הנזק שהוא גרם לה, הספר הגיב לטענתה באדישות וניסה להסביר לה שכך הרבה יותר מתאים לה.
ביום האירוע נאלצה האישה לשלם סכום כסף ניכר למעצבת שיער אחרת כדי שתלחים לה תוספות שיער שיכסו על הנזק שנגרם לה לטענתה.
בעקבות התספורת הבעייתית ועוגמת הנפש שנגרמה לה, החליטה האישה להגיש תביעה נגד הספר בסך של 3,500 שקלים כפיצוי, וכן עבור הכסף שהיא נאלצה להוציא בגללו.