הטרגדיה של משפחת שמוניס: כמעט שנה אחרי שבתו שרונה נרצחה בנובה, שמעון שמוניס מראשון לציון נפטר. את גילוי המצבה שלו יערכו ביום האזכרה של בתו האהובה. שמעון ז"ל התקשה מאוד להתמודד עם הרצח של בתו, לפני שלושה חודשים התגלה בגופו סרטן הלבלב, ובשבוע שעבר נפטר: "הלב שלו לא עמד בכאב".
2 צפייה בגלריה
שמעון ושרונה בתו ז"ל. נטמנו זה לצד זו
שמעון ושרונה בתו ז"ל. נטמנו זה לצד זו
שמעון ושרונה בתו ז"ל. נטמנו זה לצד זו
(צילום: באדיבות המשפחה)

ב-7 באוקטובר שרונה שמוניס (40) חגגה את יום הולדתה בפסטיבל המוזיקה נובה. כשהאזעקות החלו היא נמלטה עם חברים ברכב ולאחר שירו עליהם מצאה מסתור בחפ"ק המשטרתי, אך אז נותק עימה הקשר. במשך ימים ארוכים בעלה יותם (40) וילדיהם רום (10) ואלמה (7) התפללו לנס, אך עשרה ימים לאחר הטבח הגיעה הבשורה המרה, שרונה נרצחה סמוך לאמבולנס שספג RPG. לצידה נרצחו אזרחים, אנשי מד"א ושוטרים נוספים ובמסגרת ניסיון לאיתור חללים המשפחה אף אישרה לפתוח את קברה ולחפש DNA.

קראו גם:

מאז מותה התקשו קרוביה להתמודד עם האבידה הגדולה, ביניהם גם אביה שמעון.
"הוא לא הספיק לחגוג יום הולדת 70", אומר חתנו יותם, "הוא לא היה אדם חולה, אבל מאז שאיבדנו את שרונה הוא הלך ונעלם לנו. הספקנו לדבר כשעוד היה בבית, אני אפילו לא יכול לומר שהוא חלה, הוא פשוט נפטר. זה היה יותר מדי, שמעון לא הצליח להתמודד עם הצער העצום והצטרף לשרונה".

2 צפייה בגלריה
שרונה שמוניס.  יהי זכרה ברוך
שרונה שמוניס.  יהי זכרה ברוך
שרונה שמוניס. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

שמעון הותיר אחריו רעיה, אלה, ו-2 ילדים בנוסף לשרונה, לירון וטל. בצירוף מקרים מצמרר את גילוי המצבה של שמעון תקיים המשפחה באזכרה של שרון בתאריך 6 באוקטובר, הם נטמנו זה לצד זו בבית העלמין אסתר בראשון לציון ומשפחתם מתנחמת במחשבה כי לפחות עכשיו הבת והאב התאחדו.
"החגים מתקרבים אנחנו נערכים, עברה שנה מאז שאיבדנו את שרונה, עכשיו איבדנו גם את שמעון ואנחנו מתמודדים עם הכל", סיכם יותם בעצב.