סיפור תמוה במיוחד התרחש בשבת שעברה במתחם קניות ברחוב לישנסקי בראשון לציון. הראשון שנדהם היה בעל חנות למשקפיים שקיבל פתאום הודעה מוזרה, ואחריו הגיעו השוטרים שלא ידעו אם לצחוק או לכעוס.
2 צפייה בגלריה
רחוב לישנסקי בראשון לציון
רחוב לישנסקי בראשון לציון
אירוע תמוה ברחוב לישנסקי בראשון לציון
(צילום ארכיון: איילת רוטה)

ראשית הסיפור ביום שישי שעבר. בעל חנות משקפיים סיים את יום העבודה וסגר את החנות. למחרת בבוקר, אמצע השבת, הוא קיבל פתאום הודעה: החנות שלך פתוחה. האיש נדהם ומיהר להזמין משטרה, אך שוטרי תחנת ראשון לציון שהגיעו למקום לא האמינו למראה עיניהם.

קראו גם:

השוטרים הופתעו לגלות בתוך החנות אדם שמודד משקפיים להנאתו, ואף אוסף מגוון זוגות משקפיים בשקית. כשראה את השוטרים, הוא מיהר להתחבא מאחורי הדלפק. לאחר מעצרו ניסו להבין השוטרים את פשר מעשיו, ואז הוא טען שרצה למדוד משקפיים על מנת לרכוש אותן, והעובדה כי מדובר ביום מנוחה והחנות סגורה כלל לא הטרידו אותו.

2 צפייה בגלריה
מדד להנאתו משקפיים בחנות בראשון לציון
מדד להנאתו משקפיים בחנות בראשון לציון
מדד להנאתו משקפיים בחנות בראשון לציון
(צילום המחשה: canva)

השוטרים עצרו את האיש למרות שהמשיך להתעקש שהוא לקוח תמים, ולאחר מכן הוא גם איים עליהם ואף הרס את תא המעצר.
בהארכת המעצר הציעה אימו לשמור עליו במעצר בית ולפקח עליו למען לא ישוב על מעשיו. סנגורו התעקש כי לא נגרם נזק ויש להתחשב במרשו שככל הנראה נטל חומרים אסורים כשיצא למסע הקניות הלא חוקי.
אך בית המשפט סירב לקבל את טענותיו, האריך את מעצרו וגם בפרקליטות החליטו לא להעלים עין מהמעשים והגישו נגדו כתב אישום בגין פריצה.