בני הזוג אדיר ושירן תמם ניסו לגונן אחד על השניה מפני המרצחים. שרונה שמוניס, אם לשניים, חגגה את יום הולדתה הארבעים. ראשון לציון ממשיכה לקבור את קורבנות הטבח בפסטיבל המוזיקה ליד רעים, והלב נשבר.
2 צפייה בגלריה
שרונה שמוניס.  יהי זכרה ברוך
שרונה שמוניס.  יהי זכרה ברוך
שרונה שמוניס. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

שרונה שמוניס


שרונה שמוניס תושבת ראשון לציון הגיעה לפסטיבל המוזיקה נובה סמוך לרעים כדי לחגוג את יום הולדתה ה-40 עם חבריה.
כשהתחיל הירי הספיקה ליצור קשר עם בעלה, יותם, ועידכנה אותו כי היא מצאה מקום ממוגן להסתתר בו. קטעי צילום העידו כי אכן הצליחה להימלט מהתופת, אך אז הגיעה הבשורה הקשה, והתברר כי גם עליה לא חסו המחבלים.
שרונה הותירה אחריה בעל, שני ילדים, אלמה (6) ורום (9), זוג הורים, שמעון ואלה, ושני אחים, טל ולירן.
משפחתה מספרת עליה כי אהבת האדם הייתה תמיד לנגד עיניה, תמיד דאגה לכולם, הייתה מלאה בשמחת חיים ומאוד מאוד אהבה מוזיקה. יהי זכרה ברוך.

2 צפייה בגלריה
 שירז שירן ישמרני (טמם) יהי זכרה ברוך
 שירז שירן ישמרני (טמם) יהי זכרה ברוך
שירז שירן ישמרני (טמם) יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

שירז תמם


ימים ארוכים יחלה משפחתם של בני הזוג אדיר טמם ושירז שירן ישמרני (טמם) לבשורה הטובה. הם ייחלו וקיוו שהשניים שרדו את התופת. השניים, תושבי ראשון לציון, יצאו לבלות בפסטיבל המוזיקה בדיוק כפי שנהגו לעשות יחד במהלך שנים.
כאשר הגיעו המחבלים השניים ניסו להתגונן. סימנים בשטח מלמדים כי אדיר ניסה להגן בגופו על אשתו מירי בתוך המיגונית. למרבה הכאב והצער התברר כי אדיר לא שרד, והיום (שלישי) זוהתה גם גופת שירז ז"ל. בני הזוג שלא נפרדו בחייהם לא נפרדו גם במותם.
שירז בת 38 במותה, בוגרת תיכון ״עמית עמל״, הותירה אחריה שתי בנות, גושן וגילי, זוג הורים, רבקה וציון, ושתי אחיות, שרון וכרמית.
משפחתה מספרת כי שירז הייתה אהובה על כולם, מצחיקה, שוחרת שלום, טובת לב ורגישה - תכונות שאפיינו אותה עוד מגיל צעיר. התנדבה למען הקהילה, אהבה לעבוד עם ילדים ותמיד האמינה בטוב. יהי זכרה ברוך

קראו גם: