משחק מסוכן: בת 14 מנס ציונה, לא תיארה לעצמה שמסיבת בר המצווה שאליה הוזמנה תסתיים בחבלות קשות בראשה, באובדן שיניים ובנכות לכל החיים.
2 צפייה בגלריה
מתקן דמוי שור
מתקן דמוי שור
מתקן דמוי שור
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הנערה הוזמנה עם שאר בני כיתתה לחגיגה במועדון "סקופ סטאר" בראשון לציון שבו מוצב מתקן המדמה שור משתולל להנאת המבלים.
בתביעה שהגישו לאחרונה הורי הנערה באמצעות עורכי הדין רן שפירא ורותם ציוני ממשרד עורכי הדין אלמוג־שפירא, הם טוענים כי מיד עם הפעלת המתקן, נחבטה בתם בעוצמה בראשו של השור, וכתוצאה מכך נפגעה קשות בפניה ובשיניה.
הנערה הפצועה הובהלה למרפאה של מומחית ברפואת שיניים לילדים, אשר אבחנה כי היא סובלת מפגיעות חמורות בשיניה העליונות.
בתביעה נטען כי מפעילי המועדון הפעילו את המתקן המסוכן "השור הזועם" ללא השגחה הולמת, תוך סיכון הילדים, ולא דאגו לסידורי בטיחות כלשהם אשר יגוננו על הילדים המשחקים בו.
בין היתר נטען בתביעה, כי המועדון לא נקט באמצעי זהירות סבירים, לא הזהיר את הילדה ואת שאר המשתתפים באירוע מפני הסכנות הטמונות בשימוש במתקן, העסיק עובדים לא מיומנים, לא התקין נוהלי עבודה בטוחים.
עוד נטען כי הילדה החלה לסבול בעקבות האירוע מכאבים תמידיים בשיניים החותכות העליונות, אי־יכולת לחתוך מזון בשיניה, ומהפרעה אסתטית עקב גשרים שהותקנו על פני כותרות השיניים העליונות הקדמיות שלה, שנשברו באירוע. מומחה לניתוחי פה ולסת והשתלות אשר בדק את הילדה, קבע כי כתוצאה מהחבלה בשיניה היא תזדקק גם בעתיד לטיפולים רבים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שפירא
עו"ד שפירא
עו"ד שפירא
(צילום: אופיר הייב)
מהמועדון נמסר בתגובה: "מועדון הסקופ סטאר פעיל למעלה מ־20 שנה ומעולם לא היו תלונות מעין אלו. אנו מצרים על האירוע שקרה. האירוע כרגע מתברר בבית המשפט ונחכה להכרעתו".