"שכן שלא אהב את הדרך שבה אני חונה החליט לאיים עליי, וחתך את צמיגי הרכב שלי בעזרת סכין. מאז אמא שלי ואני חיות בפחד". כך מתארת עמית פינטו, צעירה מראשון לציון ואושיית אינסטגרם עם למעלה משישים אלף עוקבים, את מציאות חייה בתקופה האחרונה, ימים אותם היא מתארת כמלאי חרדה.
1 צפייה בגלריה
עמית פינטו המכתב שהושאר על הרכב
עמית פינטו המכתב שהושאר על הרכב
עמית פינטו והמכתב שהושאר על הרכב
(צילומים: פרטי)
קראו גם:
"לפני חצי שנה חניתי במקום חנייה חוקי, סמוך לבית שלי, שאין שום סימן או איסור לחנות בו", מספרת פינטו. "ערב אחד הגיע שכן שהחניה הזו נמצאת בסמיכות לכניסה לבית שלו, והשאיר לי הודעה מאיימת על שמשת הרכב שבה הוא מזהיר, שאם אחנה שוב במקום הזה הוא יחתוך את צמיגי הרכב שלי. חשוב לציין שלא חסמתי לו את הכניסה לבית, וזה לא מפריע לו להיכנס עם הרכב לחצר ביתו", היא מוסיפה.
לאחר קבלת ההודעה היא מספרת שחששה לחנות במקום ההוא, " אבל ראיתי שאחרים חונים שם ואף אחד לא נפגע, אז לפני שבוע וחצי חניתי שם ונכנסתי הביתה. למחרת בבוקר ראיתי שאחד הצמיגים שלי מפונצ'ר, ובמוסך אמרו לי שרואים בבירור שמישהו חתך לי את הצמיג".
לדבריה, כאשר בדקה את מצלמות האבטחה של הבניין, ראתה את אותו אדם. "נחרדתי לראות אותו מוציא סכין, חותך את הגלגל של הרכב שלי וממשיך לנסוע, מאז אני ואמי חיות בפחד מחשש שיפגע בנו", היא מספרת.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".
לעדכונים נוספים - חדשות ראשון לציון