טוויסט מפתיע במסלול חייו של אבשלום ארגוב, אחיו של זוהר ז"ל. לאחר שריצה עונשי מאסר, יצא ונכנס מבתי הכלא בגלל עבירות פריצה ורכוש, החליט ארגוב לשים הכל בצד וללמוד משפטים. "אני מתחיל עכשיו שנה שנייה ואפילו עושה זאת בהצלחה גדולה", הוא אומר.
1 צפייה בגלריה
ארגוב
ארגוב
ארגוב
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
"החלטתי שאני רוצה ללמוד משפטים כי המדינה רוצה שאני אהיה בתחום הזה כדי להוציא ילדים שטעו בדרך ולהעלות אותם על דרך הישר. הם רוצים שאני אוציא אותם מהמרתף שהם חיים בו ואעשה איתם שינוי", הוא מספר, "סיימתי כבר שנה ראשונה בהצלחה ואני במסלול חיים טוב. אני גם גר בדירה ליד הים בראשון לציון וברוך השם אני אסיר תודה על הכל. למעשה, רק כשהחלטתי להיכנע ולהרים ידיים הגיע הניצחון שלי. כשהחלטתי להיכנע לחיים שהייתי חי בהם ולומר שאני לא רוצה בהם יותר אז התחיל הניצחון שלי וההתגברות על כל הבעיות".
ארגוב ריצה 17 שנות מאסר בפרקי זמן שונים בגלל עשרות הרשעות שאסף במהלך חייו. בפעם האחרונה הוגש נגדו כתב אישום לפני כשנתיים, אז שוב הואשם בהתפרצות לרכב אך כפר באשמה. כיום מרצה ארגוב עבודות שירות לפרק זמן של תשעה חודשים במטבח של שירות בתי הסוהר ונאלץ לפגוש מדי יום את הסוהרים שפגשו בו כשהיה מאחורי הסורגים. "אני במסלול אחר כיום ועוד מתכנן הצלחות רבות", הוא אומר.