השבוע נפתחו שוב גני הילדים בראשון לציון, אך למרות אנחת הרווחה הכללית של ציבור ההורים, מזהירה גננת במעון במרכז העיר מפני מקרה חמור שאסור כי יחזור על עצמו, לדבריה, היא וצוות הגן חלו בקורונה לאחר שילד, שאמור היה להיות בבידוד כי אמו חלתה בנגיף, נשלח לגן.
1 צפייה בגלריה
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
למרות חששות רבים, ולאחר סגר ממושך, חזרו ילדי הגנים והמעונות ללימודים במתכונת מלאה. גננת שגילתה לפני מספר שבועות שהיא חולה בקורונה, משתפת במקרה אישי, המעורר חרדה בקרב צוותים חינוכיים רבים.
לדבריה, היא וכל צוות הגן נדבקו בקורונה לפני מספר שבועות, בשל ילד שנשלח לגן למרות שיתכן ואמור היה להיות בבידוד.
קראו גם:
"במקום להשאיר את כל בני הבית בבידוד, לאחר שהאם חלתה בנגיף, הילד נשלח למעון, ואת זה גיליתי רק במקרה", מספרת הגננת שנדבקה יחד עם כל צוות הסייעות במחלה, ומגדירה את האירוע כחוסר אחריות של הורים.
"יום אחד הרגשתי לא טוב, ובדיקת קורונה גילתה שנדבקתי בנגיף", מתארת הגננת. "מיד הודעתי לכל הצוות, וגם בקבוצת הוואטסאפ של ההורים כדי שהם ידעו שצריך להיכנס לבידוד. אחת האמהות קראה את ההודעה, וסיפרה לי שהם גם בבית חולים עם קורונה, היא עצמה נדבקה והמשפחה נמצאת במלונית".
אז הבינה הגננת, לדבריה, שמשהו אינו כשורה בלוחות הזמנים. "פתאום הבנתי שהיא נדבקה וידעה שהיא חולה, אבל הילד שלה המשיך להגיע לגן, ואז כולנו בגן נדבקנו".
האם עדכנה את העירייה והגישה תלונה על המקרה לחברה העירונית.
מהעירייה נמסר בתגובה: "הפרטים אינם כפי שהוצגו ובכל זאת, אנו מפיקים לקחים ומחדדים נהלים".
לעדכונים נוספים - חדשות ראשון לציון