כנופייה של חמישה גברים בעלי עבר פלילי עשיר פעלו באיזור ראשון לציון ותכננו יחד פריצות לבתים. בפעם האחרונה החליטה החבורה לעצור לציין את הפריצה והתיישבו לאכול במסעדה בבית דגן. ניידת משטרה שעקבה אחריהם עצרה אותם עוד לפני שהוגשה להם המנה הראשונה.
2 צפייה בגלריה
פורץ פריצה
פורץ פריצה
רק שרשרת אחת
(אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
לפני כחצי שנה החלה כנופיית הגברים לתכנן את הפריצה הבאה שלהם מתוך הבנה שהם עלו על הבית הנכון לפרוץ אליו. לדברי עורך דינם של חלק מהחשודים, עו"ד צדוק חוגי, מדובר בחבורת גברים עם עבר עשיר של פריצות כאשר לכל אחד היה תפקיד משלו והיה להם מודיעין לאילו בתים כדי לפרוץ. במשך מספר ימים הגיעה החבורה לבית במושב משמר השבעה הסמוך לראשון לציון וסימנו בית שהמתגוררת בו ניהלה עסק מצליח.
לאחר שתכננו את הפריצה בקפידה, הגיעו החמישה באישון לילה ונכנסו לבית המדובר, אך למרבה ההפתעה הם לא מצאו שם כסף מזומן ולא רכוש יקר ערך נוסף. בסופו של דבר, בלית ברירה, יצאה הכנופייה כשבידם שרשרת זהב אחת בלבד. בדרך חזרה החליטו חמשת הגברים לעצור לאכול ולהרגיע את הרעב והחליטו לעשות זאת במסעדה הנמצאת בבית דגן.
הכנופייה לא ידעה שלאורך כל הימים האחרונים הם נמצאים במעקב של שוטרים סמויים שבאמצעות עזרים מודיעיניים הצליחו לעלות על תוכנית הפריצה שלהם. כאשר המתינו הגברים להגעת האוכל, נכנסה המשטרה פנימה ועצרה אותם.
2 צפייה בגלריה
עו"ד חוגי
עו"ד חוגי
עו"ד חוגי
(צילום פרטי)
"למרות שכתב האישום המקורי היה על עבירות פריצה וסעיפים נלווים לכך, הצלחתי להוכיח שהיתה בעיה בזיהוי של האישה את השרשרת שלה", אומר עורך הדין חוגי, "בסופו של דבר הוחלט לתקן את כתב האישום והם הודו בעבירה של כניסה לשם עבירה. עכשיו הם קיבלו תסקיר מבחן ואנחנו ממתינים להמשך הדיון המשפטי".