תושבת ראשון לציון מצאה את עצמה במרכזו של מאבק בין שני אחים שהתחרו על ליבה. כאשר היא חשה שהדבר הפך מחיזור לגיטימי לעניין מטריד היא דרשה משניהם להפסיק ולעזוב אותה לנפשה. כאשר גם זה לא עזר היא נאלצה לבקש להוציא נגדם צו הרחקה.
1 צפייה בגלריה
חיזור גורלי
חיזור גורלי
חיזור גורלי
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת הצעירה, תושבת העיר, היא יצאה עם חברות לבילוי משותף בסופו התיישבו כולם באחד הגנים הציבוריים ונפגשו עם חברים נוספים. במהלך הערב, התיישב לידה אחד הנוכחים והחל לשוחח איתה עד שבסופו של המפגש הם החליפו מספרי טלפון. לדבריה, באחד המפגשים ביניהם היא הכירה את אח שלו שמבוגר ממנו במספר שנים וגם הוא החל לנסות ליצור עימה קשר רומנטי על אף שידע שהיא החלה קשר עם אחיו.
מאז, כך טוענת הצעירה, היא מצאה את עצמה במרכזו של קרב על ליבה שכולל שיחות טלפון רבות, מתנות, הודעות וניסיונות לגרום לה לבחור דווקא באחד מהם. השניים הפכו את התחרות לאינטנסיבית עוד יותר כאשר הפכו את החיזורים לתכופים יותר ודרישות לנתק כל קשר עם אחד הצדדים.
בשלב כשלהו היא חשה שהדבר הפך להיות מרכזי ותופס זמן רב מדי בשגרה שלה ודרשה משניהם להפסיק עימה את הקשר. למרות זאת, כך טוענת הצעירה, הם המשיכו לנסות ולגרום לה להמשיך את הקשר רק עם אחד מהם.
בעקבות זאת פנתה הצעירה לבית המשפט וביקשה להוציא צו הרחקה נגד האחים ודרישה שלא יצרו איתה יותר קשר.