הלילה האחרון (בין שבת לראשון) היה סוער מאוד עבור תושבים רבים בראשון לציון, בעיקר אלה המתגוררים באזור שכונת שער הים ובקרבת החוף. הדי פיצוצים נשמעו כמעט לאורך כל הלילה ועוררו לא מעט בהלה.
2 צפייה בגלריה
תושבים דיווחו על פיצוץ אדיר באמצע הלילה
תושבים דיווחו על פיצוץ אדיר באמצע הלילה
לא ישנו בלילה בגלל רעש חריג
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

בשל המצב הביטחוני המתמשך, ובמיוחד לאור התקיפה האיראנית לפני מספר שבועות, תושבים רבים ששמעו את הפיצוץ חששו שתרחיש האזעקות והטילים שוב חוזר על עצמו.

קראו גם:

בקבוצות המקומיות, כמו גם בשיחות שהתקבלו במוקד העירוני של העירייה, הביעו תושבים חשש שמדובר בנפילות ב"אזורים פתוחים" או בים.
"אלה פיצוצים שאני זוכרת מתחילת המלחמה, ממש נבהלתי, לא ידענו כבר אם להכנס ליתר ביטחון לממ"ד, אבל מה שבטוח שלא יכולנו לישון", סיפרה תושבת העיר ל"מיינט ראשון".

2 צפייה בגלריה
שמעתם פיצוץ?
שמעתם פיצוץ?
שמעתם פיצוץ?
(צילום המחשה: canva)

מה גרם לפיצוצים החריגים שהטרידו את שנתם של התושבים? בדיקת "מיינט ראשון" מלמדת כי מדובר באימונים שגרתיים של צה"ל שנערכו סמוך לחוף פלמחים והסביבה.
הרעשים החריגים הגיעו גם לאזור יבנה ואף בגדרה דיווחו תושבים על קולות חריגים. כאמור לא מדובר באירוע חריג אלא רק שמירה על שגרת אימונים תקינה, ויתכן שהדי פיצוצים ימשיכו להשמע גם במהלך היום (ראשון), אז אין סיבה לדאגה - אך תמיד חשוב לשמור על עירנות ועל הנחיות פיקוד העורף.