את הכתבה על החשש מסגירת מועדון הכדורגל של שיכון המזרח, אפשר היה לסכם בשתי מילים עבור האוהדים - "רעידת אדמה". תושבי השכונה הוותיקים, שקבוצת הכדורגל היא תבנית נוף ילדותם, לא האמינו שאחרי 50 שנה מפעל החיים הזה עומד להיגמר בגלל הפסקת תקציב מצד העירייה. כעת, עשרה חודשים אחרי, שומעים משם זמירות אחרות, אופטימיות הרבה יותר.
1 צפייה בגלריה
אלי אמסלם במגרש השיכון. חושבים גבוה
אלי אמסלם במגרש השיכון. חושבים גבוה
אלי אמסלם במגרש השיכון. חושבים גבוה
(צילום: קובי קואנקס )
קראו גם:
"העירייה החליטה להפסיק להזרים אלינו תקציבים, מה שאומר שהקבוצה עלולה להיסגר. זאת בושה לעיר, בושה לראש העירייה", סיפר אז בזעם יושב ראש הקבוצה המיתולוגי, יששכר בוריה, שגם טען בתוקף: "כל זה בגלל שאנחנו מזרחים. בסוף האנשים יחזרו לפשע כמו שהיה בעבר".
בימים אלה: מנכ"ל הקבוצה, אלי אמסלם, נשמע הרבה יותר רגוע. "הגשנו עתירה לבית משפט בדרישה לקבל תקצוב מהעירייה לטובת המשך הפעילות של מועדון הכדורגל, וכרגע אנחנו בתהליך הגעה להסדר. בעונה שעברה המועדון עמד על הרגליים. עשינו תוכנית הבראה, הבאתי שחקנים שרובם הגיעו ללא שכר, ושחקני הבית באו לקראתי וקיצצו באחוזים די גבוהים בשכר - ועשינו עונה די מכובדת (מקום רביעי בבית ב' של ליגה ב' דרום ב'), מרחק נגיעה מפלייאוף עליון. עונה אדירה ביחס לחוסר התקציב שהיה לנו.
"עכשיו אנחנו נערכים לעונה הבאה במטרה להשתלב בחלק העליון של הטבלה. בעונה הזו התקציב יחסית יותר גבוה אבל אנחנו לא משתוללים. הבאתי שחקנים כמו רפי עמוס שיש לו עבר בליגות הבכירות, גבי אלבז חזר אלינו אחרי עונה בלוד וכמובן שלד של שחקנים שהולך איתי בימים הקשים וגם בימים השמחים. לסיכום אני אופטימי. אני מאמין שאנשים בעירייה הבינו את החשיבות שלנו וזה עושה טוב לתושבי השיכון ולראשון לציון בכלל".