סערה בכניסה לבניין עיריית ראשון לציון: נאדי בק, תושבת העיר, הגיעה אתמול (רביעי) לבניין עיריית ראשון לציון לצורך בירור נושא ההרשמה לגן הילדים שבו לומד בנה. כאשר הגיעה לעמדת הבידוק, התברר שלא תוכל להיכנס, מאחר ולא קיבלה חיסון נגד קורונה, ועוררה סערה בכניסה.
1 צפייה בגלריה
הכניסה לבניין העירייה. אי אפשר להיכנס ללא חיסון?
הכניסה לבניין העירייה. אי אפשר להיכנס ללא חיסון?
הכניסה לבניין העירייה. אי אפשר להיכנס ללא חיסון?
(צילום: פרטי)
"מקום ציבורי שמקבל תושבים לקבלת קהל צריך לפעול לפי תו סגול", היא אומרת ומסבירה: "זאת אומרת שאם יש לי מסיכה ואני שומרת על ריחוק, אז חייבים לקבל אותי. משום מה הלכתי לעירייה ולא נתנו לי להיכנס. הייתי בהלם, אסור להם לעשות סלקציות בכניסה לעירייה, זה החוק".
קראו גם:
בק מספרת שהגיעה למקום ללא בדיקת קורונה שלילית עדכנית ולא מחוסנת, והופתעה שהכניסה נאסרה עליה. "הם אמרו לי שבלי חיסון או בדיקה שלילית עדכנית הם לא נותנים לי להיכנס. אני בתור תושבת העיר שאמורה לקבל שירות, אובדת עצות. עמדתי שם ולא ידעתי מה לעשות כשגם המשטרה אמרה שהם לא יכולים להתערב בזה".
צפו באירוע שהתרחש בכניסה לבניין העירייה >>>
"אם החלטתם ככה, אז תתנו שירות בחוץ", טוענת התושבת הכועסת: "לא יכול להיות שיש אזרחים סוג ב' כי הם לא מוכנים להשתתף בניסוי הזה. זכותי להחליט לא לקבל את התרכיב הניסיוני הזה ואני לא רוצה להכניס את זה לגוף שלי. בסופי של דבר אחרי שפניתי כל הגורמים הבכירים טיפלו בי. לא יודעת באיזה עולם אנחנו חיים, אבל זו לא חברה הגיונית בעיני או דמוקרטית".
תגובת עיריית ראשון לציון תתפרסם כשתתקבל.