סוף השבוע מתחיל עם עומס חום קיצוני, חם עד שרבי, אבל בהמשך מזג האוויר משתנה מעט. כל הפרטים והתחזית המלאה לפי השירות המטאורולוגי הישראלי.

2 צפייה בגלריה
חוף הים. להבטיח את שלום הילדים
חוף הים. להבטיח את שלום הילדים
חם בחוף ראשון לציון
(צילום ארכיון : יריב כץ)

היום שישי (05/07) יהיה חם מאוד, אבל תחול ירידה קלה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף והשפלה. למרות הקלה מסוימת, יוסיף להיות חם מהרגיל בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית. המעלות בראשון לציון: 25°-31° בשעות הצהריים.

קראו גם:

בשבת (06/07) יחול שינוי בטמפרטורות ותגיע מעט הקלה בעומס החום. יהיה מעונן חלקית עד בהיר. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת בעיקר בהרים ובפנים הארץ ותורגש הקלה בעומסי החום. בשעות הבוקר ייתכנו טפטופים בצפון הארץ ולאורך מישור החוף. הטמפטורות בראשל"צ: 25°-31°.
ראשון (07/07) יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות: 25°-31° בראשל"צ.
הבשורה להמשך השבוע לא מעודדת, התשקיף לשני ושלישי מלמד על מזג אוויר חם (32-31 מעלות בצהריים) אבל יהיה הביל מאוד (תחושה של סאונה).

2 צפייה בגלריה
מדוזה בחוף ראשון לציון
מדוזה בחוף ראשון לציון
מדוזה בחוף ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)

ומה מצב המדוזות? תלוי לאיזה חוף אתם מתכוונים להגיע. אחרי כמה ימים שבהן חשנו הקלה מסוימת במספר המדוזות בחופי העיר נראה שהן שוב הגיעו אלינו. אז, בחוף ראשון לציון מומלץ להיזהר, כמו גם בחופי בת ים ואשדוד. חופי תל אביב כרגע נקיים יותר מצריבות לא נעימות, אך אם תרחיקו עד הרצליה שוב תפגשו את נחיל המדוזות שמטייל לאורך החוף שלנו. בחוף הסלע בבת ים, המוגן בשוברי גלים, יש פחות מהן, אך עדיין מומלץ להיזהר, במיוחד עם ילדים קטנים.
פורסם לראשונה: 06:54, 04.07.24