החופש הגדול הגיע אבל זה לא אומר שפעילויות הקיץ צריכות לרוקן לכם את הארנק. קבלו כמה אפשרויות מהנות שלא יעלו לכם יותר מדי.
4 צפייה בגלריה
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
(צילום: עיריית ראשון לציון)

פעילויות קיץ ישראלי בראשון לציון


עיריית ראשון לציון נערכת גם השנה לחופשת יולי-אוגוסט עם שלל פעילויות ואירועים לאורך כל הקיץ אשר מותאמים לכל הגילים ולכל הקהלים – רובם ללא כל תשלום או בתשלום סמלי.
מה מחכה לכם?
מסיבות גן בגינות הציבוריות, הקרנות סרטים בשכונות ברחבי העיר, מסיבות אוזניות מוארות, קמפינג משפחות קהילתי – זו השנה השנייה, פעילויות היער הקסום בגן המושבה, הפנינגים מיוחדים, ביניהם גם הפנינג לעולים לכיתה א', קבלות שבת קהילתיות, ועוד.
להורים יוצעו שלל הרצאות, סדנאות ופעילויות משותפות מעשירות עם הילדים. בני ובנות הנוער יוכלו ליהנות מפעילויות מותאמות במהלך החופשה, ביניהן: המתחם הנע – ZAZA עם אוכל ומוזיקה; ראפינתי – מופעי ראפ בסקייטפארק בכל יום שלישי; מתחם ספורט מיוחד לנוער בספורטכיף עם תחרויות ספורט, כדורגל וכדורסל; סדנאות בישול; ערבי נושא במרכזי הנוער; הפנינג אומנויות רחוב; מופעים מיוחדים; ערבי סרט ועוד.

4 צפייה בגלריה
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
(צילום: עיריית ראשון לציון)

כמו כן, גם השנה יוצאת עיריית ראשון לציון במיזם "מגרשים מוארים" ותאיר במהלך חופשת הקיץ 17 מגרשי ספורט ו-19 גינות ציבוריות עד לשעה 3:00 לפנות בוקר, כדי לאפשר לבנות ובני הנוער להיפגש במקומות מרוכזים בימי החופש הגדול ובכך לצמצם את ההפרעה לתושבי השכונות.
בנוסף, במהלך חודשי הקיץ יוכלו בני 18+ ליהנות משיעורי פילאטיס ויוגה ללא כל עלות; לקהל הבוגר והגיל השלישי מחכות מגוון הרצאות; הקרנות סרטים; ריקודי עם; מופעים; כנסים; ביקורים בתערוכות ועוד.

4 צפייה בגלריה
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון
(צילום: עיריית ראשון לציון)

במוזיאונים יחכו מופעים והצגות לכל המשפחה, לצד סדנאות למבוגרים; הציבור הדתי יוכל ליהנות מהצגות, מופעים, ערב מיוחד לזוגות לכבוד ט"ו באב ועוד; לקהילה הגאה מוצע טיול למקורות הירקון והפנינג סוף הקיץ; ולנשים – מפגשי קהילת עסקים ושכירות מדי יום שני, הרצאות, קורסים ופעילויות ספורט מגוונות לאורך כל השבוע.
לרשימת האירועים המלאה לחצו כאן
ראש העירייה, רז קינסטליך: "כמו בכל שנה, גם השנה התגייסנו כדי להקל על העומס הכלכלי ולאפשר לתושבות ולתושבים ליהנות ולבלות במהלך כל חופשת הקיץ – במיוחד בתקופה מורכבת זו שבה פסקי זמן של בילויים משפחתיים דרושים לכולנו כמו אוויר לנשימה. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו לשלל הפעילויות ברחבי העיר שמתאימות לכל הגילים ולכל הקהלים, ושרובן ללא כל תשלום או בתשלום סמלי בלבד".

קראו גם:

4 צפייה בגלריה
חגיגת המיניונים הסתיימה במיון
חגיגת המיניונים הסתיימה במיון
המיניונים מגיעים
(צילום המחשה: shutterstock)

פעילויות קיץ במתחם G


לרגל יציאת הסרט החדש של המיניונים "גנוב על החיים" הם עומדים להשתלט על מתחמי G CITY ראשון לציון.
מתי זה קורה?
3-4/7 ימים רביעי וחמישי
15:00-20:00
5/7 יום שישי
10:00-15:00
ומה מחכה לכם?
עמדות איפור וקעקועי מיניונים | פינות יצירה משגעות | פינת צילום מטורפת | דמות מיניון שמחכה להצטלם איתכם, אז בואו ליהנות משלל פעילויות לכל המשפחה ללא עלות.
וגם - מדי יום שני תקבלו כרטיס לסרט + פופקורן אישי + שתייה ב-29 שקלים בלבד במתחם G ראשון לציון
השבוע: החתול הצהוב הכי מפורסם בעולם מגיע למסכים בסרט המדובב "גארפילד" ויוצא להרפתקה פרועה בטבע. זה קורה ביום שני ה-8.7 בשעה 17:30.
לרכישת כרטיסים: לחצו כאן