צוותי מד"א שהוזעקו הבוקר (חמישי) לחוות סוסים בראשון לציון איתרו בתוך יחידת דיור שבשטח החווה אישה ללא רוח חיים. הכוחות לקבוע את מותה במקום, אך כבר אז עלה חשד שלא מדובר במוות טבעי.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה ליד משאית - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה ליד משאית - תמונת פייסבוק
השוטרים הוזעקו למקום
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)

עקב מאפיינים שונים שבהם נמצאה הגופה והתנוחה שבה התגלתה, החליטו צוותי הרפואה להזעיק את המשטרה באופן מיידי. מעבדה ניידת תיעדה את הממצאים, והגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לבחינת נסיבות המוות.
צוות חקירה שהגיע לשטח החווה אסף ממצאים, ביניהם גם צילומי אבטחה שתיעדו את בן זוגה של האישה כשהוא מתנהל ככל הנראה באופן מחשיד בזמן שהגופה מוטלת לפניו, והוא הולך הלוך וחזור מבלי לדווח למשטרה כי רעייתו נפטרה.

קראו גם:

בעקבות כך הוחלט לבצע מעצר ולהביאו לחקירה. בדיון הארכת מעצרו טענה המשטרה כי חקירתו לא היתה עקבית. כמו כן נטען כי בשטח נמצאו כתמי דם, והחוקרים הצביעו על סימנים נוספים שאינם תואמים מוות טבעי.

2 צפייה בגלריה
זירת ניסיון רצח
זירת ניסיון רצח
הממצאים לא תאמו למוות טבעי
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

להגנתו, טען החשוד כי בשעה ארבע לפנות בוקר הלך לרכוש וודקה וסיגריות לבקשת אשתו, וטען שכאשר שעזב את יחידת הדיור, רעייתו היתה בחיים. עוד טען האיש כי אשתו חשה ברע מזה זמן רב, ולאחרונה חשפה בפניו כי היא סובלת ממחלה סופנית. לטענתו, הפציר בה לקבל טיפול רפואי אך היא סירבה.
ממצאים בשטח וחקירת השכנים העלו כי השניים חיים בחווה יחד כבר שנים רבות.
לאור הראיות, הממצאים והעדויות שהוצגו בפניו, החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של הבעל. בהחלטתו ציין השופט כי בשלב זה נראה כי האישה לא מתה מוות טבעי, וכי על פי הממצאים אין אדם אחר שעלול להיות מעורב במותה, למעט החשוד.