הכנופייה הראשל"צית התייצבה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, שם הוגש נגד רון אברג'יל (23), אופק דהן (22), דניאל לוי (20) וחיים ביטרן (22), כולם תושבי ראשון לציון, כתב אישום חמור ומרובה סעיפים.
3 צפייה בגלריה
איימו, תקפו וגנבו
איימו, תקפו וגנבו
איימו, תקפו וגנבו
(צילום המחשה: canva)

מכתב האישום שהגישה עו"ד שרון שוורץ, מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי במהלך חודש דצמבר יצר הקורבן קשר עם סוכן הימורים. כתנאי לביצוע הימורים ביקש הסוכן שיעביר לו 12,000 שקלים. לאחר שפתח לו את האפשרות להמר, ביטל האיש את העברה של הכסף.
לאחר מספר ימים של הימורים הוא זכה בסכום של 6,900 שקלים, ויצר קשר עם הסוכן על מנת לקבל את כספי הזכייה, והשניים קבעו להיפגש באשקלון. לאור האמור בסביבות השעה 22:00 בערב, יצא הקורבן עם רכבו לכיוון אזור המפגש. כשהגיע סמוך למקום, יצא מרכבו לפתע, אז הגיחו לעברו מתוך רכב מזדה, אברג'יל כשהוא אוחז בסכין ואדם נוסף, כשברכב המזדה היו באותה העת שלושת הנאשמים הנוספים.

קראו גם:

אברג'יל הצמיד את הסכין לצווארו, והורה לו להיכנס לרכבו, כאשר אברג'יל התיישב לצדו בספסל האחורי והאדם הנוסף נהג ברכב. במהלך הנסיעה, הכה אותו באמצעות סכין ובאגרופים בראשו, אחז בסכין ואיים עליו ואמר שאם לא יביא להם כסף ואת רכבו הם ירצחו אותו, עוד אמרו לו שאם יפנה למשטרה הם יזרקו רימונים לעבר ביתו וכדומה.

3 צפייה בגלריה
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הצמיד סכין לצווארו
(צילום: שאטרסטוק)

כל העת התחנן האיש על חייו ואמר לאברג'יל שישלם להם, ובלבד שיניחו לו. כעבור זמן מה הגיעו כלי הרכב למקום בראשון לציון, שם הוציא אברג'יל את הקורבן מהרכב והנאשמים הנוספים, שהגיעו ברכב המזדה, הכו אותו באמצעות אגרופים ובעיטות בראשו ובגופו.
במקביל, נטלו הנאשמים את מכשיר הטלפון הנייד שלו וניסו לבצע העברות כספים באמצעותו. בנוסף, הנאשמים צילמו את הקורבן במכשירי הטלפון שלהם, וביקשו ממנו לומר כי הוא מוסר להם את רכבו מרצונו החופשי ואף הורו לו לומר שהנאשמים לא איימו עליו.
בהמשך לאמור, הגיע רכב נוסף ממנו ירדו שני אנשים נוספים שאחד מהם הכה את הקורבן בפניו ואיים עליו שלא "יפלוט שטויות", וזאת אגב שיחת טלפון עם אביו במסגרתה איים אברג'יל על האבא שאם הוא לא ישלם לנאשמים סכום כסף בסך 40000 שקלים לערך הם "ירצחו לו את הילד".
אביו של הקורבן השיב כי אינו יכול להעביר להם את הכסף, ובתגובה בעט אברג'יל בקורבן על מנת שאביו ישמע אותו צועק ונאנק מכאבים. בשלב מסוים, חדלו הנאשמים ממעשיהם, נטלו את רכבו של הקורבן ואת הטלפון נייד שלו ואיימו עליו שאם יפנה למשטרה הם ירצחו אותו, ואמרו שגם אם ישבו בכלא יש להם גורמים שיטפלו בעניין עבורם.

3 צפייה בגלריה
"המחסל" התקשר
"המחסל" התקשר
התקשרו לאביו ואיימו לרצוח את בנו
(צילום המחשה: shutterstock)

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה עו"ד שוורץ במקביל צוין כי: "... המשיבים ביצעו עבירות חמורות של סחיטה, חטיפה ואלימות תוך הצטיידות בכלי תקיפה סכין, וכל זאת לאחר תכנון. אם ישוחררו המשיבים קיים סיכון ממשי שהמשיבים יחזרו ויבצעו עבירות ויסכנו את המתלונן ואת הציבור. מחומר החקירה עולה כי המתלונן חווה אירוע טראומטי".
לנאשמים יוחסו עבירות של חטיפה לשם רצח או סחיטה, שוד, סחיטה באיומים, תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין, הדחה בחקירה.