בתחילת השבוע התרחשה תאונה קטלנית ברחוב הנחשול במערב ראשון לציון. ענבר בן שושן, בת 49 במותה ואם לשלושה, חצתה את הכביש ונהרגה מפגיעת משאית. בבית ספר "איתמר" שבו עבדה כסייעת אהובה, המתינו שתחזור מההפסקה, וכאשר לא שבה, הבינו שהנורא מכל קרה.
2 צפייה בגלריה
ענבר בן שושן ז"ל
ענבר בן שושן ז"ל
ענבר בן שושן ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
תושבת ראשון לציון ענבר בן שושן נהרגה בבוקר יום ראשון השבוע. בן שושן ז"ל שעבדה שנים רבות כסייעת במנהל החינוך של עיריית ראשון לציון, ובשנה האחרונה היתה סייעת בבית ספר "איתמר" יצאה במהלך ההפסקה לרכוש כוס קפה. הנורא מכל קרה סמוך לגדר בית הספר. על פי החשד, נהג משאית לא הבחין בה ופגע בה בעוצמה. הנהג שנפצע קל עוכב לחקירה, המשטרה פתחה בחקירה. בן שושן נהרגה במקום.
כשפעמון בית הספר צלצל, והיא לא שבה לכיתה, החל צוות בית הספר לדאוג. "התאונה התרחשה קרוב, הילדים ראו אמבולנסים אבל לא הבינו מה קרה", משחזרת מנהלת בית הספר, פופה אסא. "הם כמובן לא הבינו שזאת תאונה, אבל ראו שקרה משהו. כשענבר לא חזרה מיד דאגנו, זה לא התאים לה.
"התקשרנו לנייד שלה וכשלא היה מענה התחלנו להתקשר למד"א, לבתי חולים וגם למשטרה, פתאום הגיעה השיחה מהעירייה וסיפרו לנו מה קרה. זה היה הלם, השפ"ח ומנהל החינוך מיד שלחו צוות ללוות את המורים וכמובן גם את התלמידים ששמעו על כך רק למחרת. הם עוד צעירים ולא ממש מבינים מה קרה, אנחנו משתדלים לא להיכנס איתם לעומק המקרה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
ענבר בן שושן ז"ל
ענבר בן שושן ז"ל
ענבר בן שושן ז"ל. כולם אהבו אותה
(צילום: מתוך הפייסבוק)

אסא מספרת כי בן שושן היתה סייעת אהובה, שבכל כיתה שמחו לקבל והפכה לחלק בלתי נפרד מצוות בית הספר. "היא אומנם היתה איתנו רק שנה, אבל היא עובדת ותיקה, מאוד מוכרת ואהובה", מספרת אסא ומוסיפה: "היא עבדה במספר כיתות אצלנו, כל התלמידים אהבו אותה, היה לה לב גדול וכל מי שפנה אליה מיד קיבל עזרה עם חיוך, היה לנו מאוד כיף איתה, היא אישה שהנתינה היתה נר לרגליה".
בבית הספר מתכננים להנציח את בן שושן, ובמקביל גם החלו לפעול על מנת למנוע את האסון הבא: "השבוע במסיבת סיום נעמוד דקת דומייה לזכרה, שנה הבאה אנחנו מתכננים לשתול עץ ולהקים אנדרטה לזכרה, היא מאוד תחסר לנו. לצערנו רחוב הנחשול הוא רחוב מאוד מסוכן, יש בו עומס של מכוניות, וכבר היום נפגשנו עם מנהל המטה לבטיחות בדרכים בעירייה והעלנו הצעות שונות להפחתת העומס במקום והעלאת הבטיחות, אנו ממתינים לאישורים ומקווים שכבר בשנה הבאה ההחלטות יישמו לביטחון כל הולכי הדרך".
יהי זכרה ברוך