לפני שלוש שנים הבחינו אסף וירדן בוסידון מראשון לציון בפוסט בפייסבוק על גורה נטושה שהתגלתה באנדרטה בנגב. הם התאהבו בה ונסעו עד לדימונה כדי לאמץ אותה. קשר קסום נוצר עם הכלבה הנטושה, שהוענק לה השם אנדי. לפני שבועיים טסו השניים לברצלונה, הם, שם הם גילו שהכלבה האהובה נעלמה מהפנסיון.
3 צפייה בגלריה
הכלבה אנדי ובעליה
הכלבה אנדי ובעליה
הכלבה אנדי ובעליה, בימים שמחים יותר
(צילום: פרטי)
"לפני 3 שנים ראינו פוסט בפייסבוק על גורה מעורבת שננטשה באנדרטה נידחת בדימונה, באזור שלא ניתן להיחלץ ממנו והועברה לאומנה", מספר אסף ל"מיינט ראשון". "מיד שלחנו אחד לשני את הפוסט והבנו שהיא נועדה עבורנו. עוד באותו היום נסענו לדימונה ואימצנו אותה".
כשבני הזוג טסים לחו"ל הם מקפידים להפקיד את הכלבה בפנסיון מומלץ, וכך עשו כשטסו לברצלונה לפני כשבועיים. בעודם מטיילים הם קיבלו עדכון מבעלת הפנסיון על כך שהכלבה נעלמה. מספרד הרחוקה הם העלו פוסטים לרשתות החברתיות, וביקשו את עזרת הציבור בחיפושים, ורבים מתושבי העיר נרתמו למשימה.

3 צפייה בגלריה
הכלבה אנדי
הכלבה אנדי
הכלבה אנדי. מאות חיפשו אחריה
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"בדיעבד הבנו שהיא (בעלת הפנסיון ח.כ.א) עדכנה אותנו רק 28 שעות אחרי שזה קרה, כי ראו אותה יממה לפני שקבלנו את העדכון מסתובבת בנחלה הישנה, כך שאת השעות הכי חשובות פספסנו", מספר אסף.
מה עשיתם?
"אנחנו מחו"ל התחלנו להפיץ פרסומים. עשרות אנשים פנו אלינו וביקשו לסייע, הגיעו לאזור בו היא נעלמה, הפיצו תמונות והתגייסו לסייע. פתחנו קבוצת חיפוש בה חברים מעל 700 חברים, אנשים הרימו רחפנים, הוציאו כלבי גישוש ומשלחות חיפוש. 95 אחוז מהאנשים שהתגייסו לחיפוש בכלל לא מכירים אותנו, בסך הכל אנשים טובים שרוצים לעזור, זה מדהים".

3 צפייה בגלריה
הכלבה אנדי
הכלבה אנדי
הכלבה אנדי. קשר עמוק של אהבה
(צילום: פרטי)
למרות כל הכוונות הטובות ומבצע החיפושים, אנדי לא נמצאה. אתמול בערב (שלישי) התברר כי היא ככל הנראה נהרגה בתאונה על כביש ראשי ימים ספורים לאחר שנעלמה. "אנחנו לא יכולים לדמיין את החיים בלעדיה", אמרו בני הזוג האבלים.
בני הזוג ציינו כי תלונה הוגשה במשטרה נגד מנהלת הפנסיון, ובימים אלו הם מתייעצים עם עורך דין לגבי המשך ההליך בעניין.