תושב גן יבנה, דוד חנן, עובד כנהג אוטובוס למעלה מ-40 שנה, אך דבר לא הכין אותו לחוויה הקשה שעבר בשבוע שעבר. הוא גילה שרכבו נפרץ, אך לא תיאר לעצמו מה מחכה לו בפנים.
2 צפייה בגלריה
דוד חנן והאוטובוס שנפרץ. מעשה גבורה
דוד חנן והאוטובוס שנפרץ. מעשה גבורה
דוד חנן והאוטובוס שנפרץ. מעשה גבורה
(צילום: פרטי)
חנן, נהג בחברת "הסעות שאשא", נוהג להחנות את האוטובוס שלו בכניסה לבית העלמין הצבאי בראשון לציון. בשבוע שעבר, הגיע כהרגלו לפנות בוקר והבחין שהרכב נפרץ. "החלונות היו שבורים, הרבה זכוכיות ובלגן", הוא שחזר בשיחה עם "מיינט ראשון", והוסיף: "ניסיתי לסדר קצת וכמובן שעשיתי סיור באוטובוס, כי זו החובה של כל נהג אוטובוס לפני שהוא מתחיל נסיעה".

2 צפייה בגלריה
האוטובוס
האוטובוס
האוטובוס נפרץ, אבל מי חיכה בפנים?
(צילום: פרטי)

בשלב זה הבין חנן כי הוא לא לבד. "במושב האחורי ישב בחור עם כובע, ידיו מכסות את פניו, לא ברור אם הוא נרדם או רק עשה את עצמו. אני חמוש בנשק, אבל לא שלפתי אותו כי הוא לא איים עלי, רק קראתי לו בערבית לקום", הוא מספר.
לפתע זינק האיש לעברו של חנן ובידו מברג. חנן לא איבד עשתונות: "מיד צעקתי לו לעצור וכיוונתי אליו את האקדח. הוא נעצר במקום, הוריד את המברג וסימן לי לא לירות בו".
מה עשית אז?
"התקשרתי למשטרה, ומהשיחה היה ברור שזה יקח להם כמה דקות להגיע, אמרתי למוקדנית שאני לא נשאר איתו לבד, אז סגרתי עליו את הדלתות עד שהמשטרה הגיעה".

צפו באוטובוס שנפרץ >>>

קראו גם:

חנן מספר כי בחפציו של האיש אותרו מפתחות של רכבים שכורים עם פרטים מזהים וכלי פריצה: "יש להם כבר הכל, יכולים לעשות מה שהם רוצים. חשוב לי שאנשים ידעו וייזהרו. גם אם נראה לכם שהפורץ הלך תמיד שמרו על ערנות ושכל נהג ידע שאסור לו להתחיל נסיעה בלי בדיקה קפדנית. אם הייתי מתחיל נסיעה מבלי לבדוק זה יכול היה להגמר באסון, שום דבר לא היה מונע ממנו להצמיד לי את המברג לצוואר ולכפות עליי לנהוג לרמאללה או כל מקום אחר".
לאחר חקירתו של החשוד, התברר כי מדובר בתושב מזרח ירושלים. הבוקר (שני) הוגש נגדו כתב אישום בגין הפריצה לאוטובוס ומקרה נוסף, במסגרתו פרץ למונית בראשון לציון, גנב ממנה ציוד ונמצאו ברשותו חפצים כמו תעודות זהות וטלפונים ניידים. עוד התברר כי בעת ביצוע העבירות היה האיש תחת מעצר בית אותו הפר.
מפקד התחנה, נצ״מ אלעד קליין: "שוטרי תחנת ראשון לציון מבצעים מגוון רחב של פעילויות מבצעיות בתחום עבירות הפע״ר בעיר. מעצר זה מצטרף לרשימת מעצרים רבים אשר הובילו להגשת כתבי אישום ומעצרי תום הליכים".