אחרי שהשניים שסומנו כזוג הלוהט של בית האח הגדול בעונה הנוכחית, לין אלפי ורוי ריינש, כבר לא יחד, נראה שיש ניצוצות רומנטיקה חדשים באוויר. לאחר הדחתו הדרמטית של רייניש (אולי הם עוד יחזרו בעולם האמיתי?) כנראה שמתפתח רומן חדש בבית. האם הדיירת הראש"לצית, שי עופרי, תזכה בפרס כפול: גם טייטל "הזוכה של העונה" וגם אהבה חדשה?
2 צפייה בגלריה
שי עופרי
שי עופרי
שי עופרי. אהבה חדשה באוויר?
(צילום: מיכאל טומרקין)
בהתחלה היא הייתה שקטה, אבל לאט לאט נראה ששי עופרי, המתמודדת שלנו מראשל"צ, מתחילה להפגין נוכחות בבית האח הגדול, ויש גם משהו חדש באוויר.
עופרי והדייר, שניר בורגיל, היו קרובים מתחילת העונה, אך בעוד שבהתחלה נראה היה שמדובר בעניין חד צדדי, כיוון שעופרי טענה שהיא רואה בו אח בלבד, וכלל לא נמשכת אליו, בימים האחרונים חלה תפנית בעלילה. נראה כי האווירה בין השניים הולכת ומתחממת.

קראו גם:

אולי זה בגלל הפירוק של הזוג הלוהט הקודם (לין אלפי ורוי רייניש שהודח) ואולי בגלל שגם הם מתחילים להתקרב, אך נראה שעופרי ובורגיל כבר לא חוששים להראות רגשות. הכל התחיל כשבורגיל הודה פני עופרי כי הוא נמשך אליה והמשיך כשהיא הצהירה בפניו שהיא חוששת להיקשר.

2 צפייה בגלריה
לין אלפי ורוי רייניש
לין אלפי ורוי רייניש
לין אלפי ורוי רייניש. כבר לא
(צילום: אינסטגרם)

במקביל נראה כי גם המגע הפיזי ביניהם כבר צובר תאוצה. הם מתכרבלים, מתקוטטים באהבה ומתחבקים לעיתים קרובות. אין ספק שהחיבור ביניהם רק מחזק את עופרי, שכן לבורגיל יש אחות בבית האח הגדול, ושניהם מסתדרים היטב עם מרבית הדיירים, מה שאולי ישמור גם עליה מפני הדחה.
האם תהיה לנו מנצחת מראשל"צ? או שהפרס האמיתי הוא דווקא אהבה גדולה שהתגלתה דווקא במקום הכי לא צפוי ולעיני המצלמות. אנחנו עוקבים.