הכניסה לבית האח הגדול היא לא פיקניק, והטובקיסטים לא תמיד "מפנקים" בתגובות מחמיאות, אבל חבריה של שי עופרי (24) תושבת ראשון לציון, שכבר מסתמנת כאחת המתמודדות הדומיננטיות בתוכנית הריאליטי האח הגדול של רשת 13, לא ציפו לתגובות כל כך רעות, והם יוצאים למאבק למענה.
3 צפייה בגלריה
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
(צילום: מיכאל טומרקין)
כבר בתחילת העונה, זמן קצר לאחר שנכנסה לבית האח הגדול, שיתפה עופרי שי בסיפורה האישי הקשה. היא סיפרה שאיבדה את אביה בגיל 13 בלבד, כאשר האב נפטר לאחר דום לב, רגעים ספורים אחרי שהשניים התווכחו ביניהם, בין היתר על רקע העובדה שבילדותה האב לא היה בקשר עם עופרי ואמה.
עופרי שי היא דמות דומיננטית, אסרטיבית ובעלת קול, והעובדה שנסיבות מותו של אביה כרוכים בסיטואציה שכזו, גרמה לגולשים רבים לכוון אליה את חיציהם. הרשתות החברתיות התמלאו במהרה בתגובות בטעם רע שמאשימות אותה לכאורה במות האב. בין היתר נכתב: "טוב עכשיו הכל ברור, מסכן האבא" וגם "ברור למה אבא שלה נפטר, לא מאחלת ילדה כזאת לאף הורה".
עופרי אמנם מנותקת מהעולם שמחוץ לבית האח הגדול, אך חבריה כואבים בשמה את התגובות הללו והזדעזעו מהן.
בראיון ל"מיינט ראשון" מספרת חברתה הטובה, שחף סאסי: "עופרי עברה משהו לא נורמטיבי, כשאבא שלה נפטר זו היתה טלטלה. היא נכנסה לבית האח כדי להראות איך למרות הקושי היא הצליחה להישאר אדם שמח, אופטימי שתמיד קשוב לסביבה. אנשים לא מבינים מה היא עברה, הם כותבים דברים נוראיים אבל לא יודעים מה באמת קרה שם".
מה באמת קרה שם?
"לשי היה קשר מדהים עם אבא שלה, הם היו מאוד קרובים והיא גם גרה אצלו. בתחילת חייה אבא שלה נבהל מזה שהוא הופך לאבא, אבל בהמשך הוא לקח אחריות ונוצר ביניהם קשר מאוד אוהב. הריב שקרה לפני שהוא נפטר היה בסך הכל פיצוץ קטנטן, זה טבעי שדבר כזה יקרה בין אב ובת. אחרי מה שקרה היא שמרה על האחים שלה, זו החמצה מאוד גדולה, אבל אנחנו לא נותנים מקום לתגובות הרעות, שי היא בחורה של 'אהבה מביאה אהבה' וככה אנחנו רואים את זה".

3 צפייה בגלריה
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
(צילום: רן יחזקאל)

קראו גם:

מה דעתך על ההתנהלות שלה בבית האח?
"היא בחורה מדהימה, אין פלא שכל שיחות הנפש סביבה, גם מי שלא הסתדר איתה נפתח בסופו של דבר דווקא אליה, כי היא אף פעם לא שופטת, היא תמיד תיתן מקום לכולם. גם כשיש ריב זה תמיד מגיע ממקום של אכפתיות, הרבה דיירים העירו לעידן על עניין האוכל, ודווקא כששי ניגשה אליו ונוצר פיצוץ זה היה נטו מדאגה, כי חשוב לה שלכולם יהיה אוכל. זה מאוד מתאים לה, לדאוג ולטפל בכולם. אבל כמובן שהיא לא פראיירית, היא רואה ושומעת הכל והיא לא תהיה במקום שמנצלים אותה, היא יודעת מה ההבדל בין חברות לפגיעה בעצמה".

3 צפייה בגלריה
שחף סאסי ועופרי שי. "בחורה של 'אהבה מביאה אהבה"
שחף סאסי ועופרי שי. "בחורה של 'אהבה מביאה אהבה"
שחף סאסי ועופרי שי. "היא תמיד תיתן מקום לכולם"
(צילום: פרטי)

מה דעתך על הקשר שנרקם בינה לבין שניר? רואה סיכוי לקשר רומנטי?
"אני חושבת שזה יותר פנטזיה של הצופים ממשהו אמיתי. יש ביניהם קשר חברי בלבד, היא אמרה שהוא פחות הטעם שלה ושהיא רואה בו אח, מה גם שלפי מה שאני רואה הוא מתנהג אותו הדבר גם עם מאיה וניקול, אז אין הבדל. שי נכנסה עם ראש פתוח, בית האח הגדול זה מאוד מאוד אישי ואינטנסיבי, יכול להיות שהיא תמצא שם אהבה, אי אפשר לדעת".