צעירה בת 22 מראשון לציון החלה לסבול מהצקות והטרדות של קטין שטרם מלאו לו 18 אשר רצה לנהל איתה קשר רומנטי. לדבריה, לאחר מספר דחיות מצידה הוא החל להתנכל לה, חרט על רכבה צלב קרס ואף השליך לתוכו צעצועי מין. בעקבות כל אלו הורה בית המשפט להוציא לו צו הרחקה.
1 צפייה בגלריה
הצעירה העידה בבכי
הצעירה העידה בבכי
הצעירה העידה בבכי
(המחשה: שאטרסטוק)
בעדות מפוחדת מלווה בבכי רב הגיעה צעירה מקומית לבית משפט השלום בראשון לציון כדי לבקש צו הרחקה מפני תושב העיר. לטענתה, לפני כחודש וחצי היא הכירה את הבחור בגינה ציבורית בראשון לציון וכבר באותו מעמד הסבירה לו שהיא לא מעוניינת להיות עימו בקשר רומנטי. למרות זאת, סיפרה הצעירה, הוא המשיך בשלו והתקשר אליה עשרות פעמים ביום. לדבריה, בשבועיים האחרונים המצב הסלים והוא החל להגיע לבניין בו היא מתגוררת ולצעוק לעברה קללות וגידופים.
קראו גם:
לפני כשבוע וחצי, כאשר ירדה הצעירה לחניון, היא הבחינה בשריטות על דלת רכבה וראתה שעל מכסה המנוע שלה חרוט צלב קרס. כמה ימים לאחר מכן, במספר הזדמנויות שונות, צוירו אברי מין על גבי הרכב של אביה ובהזדמנות אחרת נפרץ רכבה והושלכו לתוכו צעצועים דמויי איברי מין.
כל אלו הביאו את האישה להתלונן במשטרה ולצד זאת לפנות לבית המשפט בכדי להורות לו להתרחק ממנה. בתום שמיעת העדות קבע בית המשפט כי אסור לצעיר להתקרב אליה או ליצור עימה כל קשר.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון