לפני שבועיים, עם כניסתו לבית "האח הגדול" המשודרת ב"רשת 13", הפך אליאב טעטי, מצעיר אנונימי, תושב ראשון לציון, לאורח קבוע ואהוב בבתים רבים בישראל. למרות שיש מי שמנסה לצייר אותו כפלייבוי, בני משפחתו, שצופים בו מרחוק רוצים לספר מיהו טעטי האמיתי והאהוב שלהם.
1 צפייה בגלריה
אליאב טעטי
אליאב טעטי
אליאב טעטי
(צילום מסך מתוך "האח הגדול" ערוץ 13)
טעטי, רואה חשבון בן 32 מראשון לציון התחנך על ברכיי החינוך החרדי, כפי שמספר ל"מיינט ראשון" אחיו הקטן, שי, גם הוא תושב העיר. "אנחנו באים ממשפחה דתית, כולנו חובשי כיפות, גם אני וגם ההורים שלי. בתור ילדים למדתי איתו בישיבות של הזרם החרדי ולאחר מכן המשכנו לישיבות הסדר. למרות שהוא שם בלי כיפה, הנפש שלו מאוד דתיית, אני אומר את זה כי לא היה לנו קל לעכל את זה שהוא עכשיו ב'אח הגדול' על רקע הזרם הדתי שלנו".
קראו גם:
אחיו חושף כי אליאב היה גם חזן בבית הכנסת, "ועכשיו הוא נמצא באח הגדול כך שלפעמים זה יכול להיות לא נעים".
איך הגיבה המשפחה כשהוא נכנס לבית האח הגדול?
"ההורים שלי החליפו בהתחלה צבעים, אבל אחרי שהתרגלנו אנחנו תומכים בו, וכולנו עומדים מאחוריו. אבא שלי לא ממש צופה בתוכנית, הוא מתעדכן דרכנו. יותר מעניין אותו שהתדמית שלו לא תיפגע, הוא רוצה שאליאב יעשה קידוש השם".
מי שעוקב אחר התוכנית יודע שאליאב כבר תויג בתור ה"חתיך" של הבית, שנקרע בין שתי נשים, אחת מהן הוצגה בתור האקסית המיתולוגית, עניין אותו מבקש אחיו, שי, להפריך.
"אנחנו אפילו לא מכירים אותה. מעולם לא פגשתי או שמעתי עליה", הוא טוען. "עושים לו 'כיפה אדומה' עכשיו, מצמידים לו משולש רומנטי בעל כורחו, ואנחנו לא אוהבים את זה. הוא האדם הכי טוב שיש, יש לו סל מלא בערכים, שלהרבה אנשים בעולם אין אותם. גדלנו בחינוך דתי מאוד טוב, הנפש שלו מאוד ערכית, הוא יודע להקשיב ומאוד סבלני".
מה מרגיז אותך?
"התקשורת מוציאה אותו לא טוב, וזה כואב לי כי הוא מאוד לא ככה. הוא הגאווה שלנו, וחבל לי שמנסים לפגוע לו בשם. כואב לי עכשיו מחיבוטי הנפש של אח שלי, הוא נקרע לגזרים מבפנים, ואני לא יכול לראות את זה".
אם היית יכול להעביר לו מסר, מה היית אומר לו?
"תהיה אתה ואל תקשיב לרעשים בחוץ. אל תשב כל היום עם הבנות ותקשיב לרכילות, ושאף אחד לא יפגע לך בתדמית".
אתה חושב שהוא יחזיק מעמד שם לאורך זמן?
"עכשיו אני בטוח שהוא ימשיך עד הסוף".