"אנחנו נראה בהמשך מה עושים ואם צריך לטפל בנושא מול העירייה, אבל כרגע כל מה שחשוב לנו זה לדאוג שאשתי תחלים ותרגיש טוב יותר". כך מספר שוקי זהבי, תושב ראשון לציון שאשתו, אורה, נפצעה אתמול (ראשון) לאחר שענף עץ כבד נשבר ונחת עליה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בראשון לציון
זירת התאונה בראשון לציון
זירת האירוע בראשון לציון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
המקרה אירע לקראת השעה 13:40 בצהריים, אז התקבלה קריאה דחופה במוקד 101 של מד"א על אישה שנפגעה מענף עץ שנשבר ברחוב אברבנאל בראשון לציון. חובשים שהגיע למקום העניקו לה טיפול ראשוני ומיד לאחר מכן פינו אותה כשהיא במצב בינוני עם חבלות ראש לבית החולים אסף הרופא. הבוקר היא הועברה להמשך טיפול במחלקה הכירורגית כשהיא סובלת מכאבים רבים ומקבלת משככים.
קראו גם:
"המצב קצת יותר טוב", מוסיף שוקי בעלה למיינט ראשון לציון. "היא קיבלה המון משככי כאבים והיא סובלת משברים שאי אפשר לנתח אותם, צריך לחכות שיתאחו מעצמם. יש שבר בצלע אחת ולחץ על חוליה בעמוד השדרה, שברים בעצמות הבריח ובועת אוויר בריאה. יש גם תפרים באוזן שלה", הוא אומר.
היא הצליחה לספר לכם על מה שקרה?
"כן. היא סיפרה לנו בקצרה. אנחנו גרים ברחוב הזה, לא רחוק מהגן. שתי דקות לפני כן היא התיישבה על ספסל ולפתע ראתה את הענף נופל, אבל לא הצליחה לברוח ממנו. העירייה דווקא מטפלת בעצים ואני רואה אותם גוזמים לעיתים את הענפים, אבל צריך לבדוק מה קרה במקרה הזה. יש לנו עוד כמה ימים פה בבית החולים, היא בת 69 וההחלמה איטית יותר, אבל צריך להודות שהיא בחיים ויצאה מזה".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון