כשעמית קפון (21) מראשון לציון היה בחטיבת הביניים הוא אהב לשיר ולרקוד, מה שהפך אותו למושא ללעג בקרב חבריו לספסל הלימודים.
2 צפייה בגלריה
עמית קפון
עמית קפון
עמית קפון
(סטיילינג: נורית גאנה, צילום: גלעד קוואלרו)
"זה הגיע להתעללות ולהנחיה של מנהלת חטיבת הביניים לאסור עליי לשיר ולרקוד ובעצם למנוע ממני להיות מי שאני", הוא אומר. בימים אלה הוא עובד על מופע חדש שייצא בקרוב ובו יבצע שירים מקוריים וקטעי ריקוד.
קראו גם:
קפון מעיד על עצמו שמיום היוולדו הוא "חי, נושם וחולם שירה וריקוד". בשנים האחרונות הוא הפך לאחד הרקדנים המובילים, המבוקשים והמשפיעים בישראל בתחום ההיפ־הופ והפופ: הוא מלמד קבוצות ריקוד, מככב בפרסומות ובקליפים, מופיע עם מיטב האמנים על הבמות הגדולות בישראל, הוביל את צוות הרקדנים בפסטיגל האחרון ובימים אלה אף קיבל תפקיד שירה וריקוד בהפקת הענק של תיאטרון הקאמרי, "החיים הם קברט".
2 צפייה בגלריה
עמית קפון. תהליך של גילוי עצמי
עמית קפון. תהליך של גילוי עצמי
עמית קפון. תהליך של גילוי עצמי
(סטיילינג: נורית גאנה, צילום: גלעד קוואלרו)
את היכולות האמנותיות שלו קפון הפגין במגמת המחול בבית הספר לאמנויות בקריית שרת. "שם נדבקתי בחיידק הבמה וקיבלתי הכרה ביכולות שלי", הוא אומר.
שם, לדבריו, בנוסף להצלחתו כרקדן, הרגיש מספיק בשל לצאת לאור כיוצר וכזמר שמביא אמירה וביקורת חברתית ואישית. בשנה האחרונה יצא עמית מהארון והציג עצמו כביסקסואל, מה שבא לידי ביטוי בטקסטים שהוא כותב ובקליפים שהוא יוצר.
"כדי לפתח קריירה יציבה צריך לעבור תהליך ארוך של גילוי וחיפוש עצמי עד שפוגעים במטרה", הוא אומר. "אני מקווה שהשנה זאת השנה שלי. אני עובד קשה במטרה להגשים את החלום שלי ולהגיע רחוק כמו שתמיד חלמתי. יש לי תחושה פנימית חזקה שזה הייעוד שלי, אני לא מדמיין את עצמי עושה משהו אחר.
"האמת שקצת מבאס לראות שיש אנשים מוכשרים שלא מצליחים להגשים את עצמם כי אין להם מספיק עוקבים באינסטגרם, לעומת אנשים קצת פחות מוכשרים שמצליחים כי סל העוקבים שלהם גדול יותר".