לפני כשלושה חודשים נהרגו בפיגוע בגבול מצרים סמלת ליה בן נון מראשל"צ, סמל אורי אילוז וסמ״ר אוהד דהן.
2 צפייה בגלריה
סמל ליה בן נון
סמל ליה בן נון
סמל ליה בן נון
(צילום: דובר צה"ל)
השבוע נערך לזכרה במקום הבילוי שאהבה יותר מכל "הברנרד" בראשון לציון ערב מיוחד לזכרה, שארגנה, אפיר, אחותה הגדולה של ליה:
"לקחתי על עצמי להמשיך בדרך של ליה אחותי. כל מקום או דבר שהיא אהבה הבטחתי לעצמי להגיע אליו ולהנציח אותה לפי הדרך שלה. ליה הייתה מקור השראה לשמחת חיים ואופטימיות, ילדה שמחה ,מאושרת, שובבה וקופצנית מקום הבילוי האהוב עליה הוא ׳הברנרד׳ בראשון לציון. בר מסעדה שמבקרים שם צעירים עד מבוגרים, עם אוכל ביתי והאווירה הכי שווה בראשון".

קראו גם:

"ליה נהגה לבלות שם עוד מימיי החטיבה, עם סיום הלימודים ישר כל החבר׳ה הולכים לברנרד לאכול צהרים או סתם להירגע וליהנות. המלצרים והבעלים בברנרד מכירים את ליה וזיהו אותה ישר, הם עטפו אותנו כמשפחה ונתנו לנו את הזכות להנציח את זכרה במקום האהוב עליה".

2 צפייה בגלריה
הנצחה מיוחדת לזכר ליה בן נון
הנצחה מיוחדת לזכר ליה בן נון
הנצחה מיוחדת לזכר ליה בן נון
(צילום: באדיבות 'הברנרד׳ בראשון לציון)

הערב המיוחד התקיים במוצאי שבת האחרונה (09.09.2023). הערב כולו הוקדש לזכרה של ליה. למקום הגיעו הרבה מאוד אנשים שהכירו ואהבו את ליה ז"ל. המשפחה והחברים מהתיכון והצבא.
הפלייליסט שהתנגן היו רק השירים שליה אהבה, המפיות הודפסו עם הלוגו ׳תחייכי זה יפה לך, זה עושה לי את היום׳ של בניה ברבי. ה"ברנרד" הופץ במדבקות לזכר ליה אותם גם לבשו כל אנשי הצוות באותו הערב- המלצרים, המאחרים, הברמנים. חולקו גם מצתים להנצחתה באווירת הברנרד כתרומה של אחד מחבריה הטובים של ליה.


אחותה סיפרה בהתרגשות כי, "הערב היה שמח ומוקף בכל האנשים שהיא אוהבת. כמעט הרגיש כאילו היא שם בעצמה. המשפחה מודה לברנרד על ערב שעלה על כל דמיון שהכניס מעט תקווה ושמחה לחיי השכול החדשים של המשפחה".