בשבת לפנות בוקר חדר מחבל מהגבול המצרי וירה למוות בשלושה מלוחמינו: סמ"ר אורי יצחק מצפת, סמ"ר אוהד דהן מאופקים וסמלת ליה בן נון מראשון לציון. אמש (ראשון) הובאו השלושה למנוחות, אך בעוד ששמותיהם ותמונותיהם של שני הלוחמים הגברים פורסמו גם באמצעי התקשורת החרדיים, תמונתה של ליה בן נון לא פורסמה. מה שעורר גל מחאה בהובלת ארגון נעמ"ת.
2 צפייה בגלריה
סמלת ליה בן נון
סמלת ליה בן נון
סמלת ליה בן נון. תמונת הפרופיל של אלפי גולשים
(צילום מסך: מתוך הרשתות החברתיות)
"לכל אדם יש אם ואחות ויש להן שמות ופנים". תחת הכותרת הזו פנה ארגון נעמ"ת, הנלחם למען זכויות הנשים לציבור. זאת כצעד מחאה, לאחר שרבים בארגון ובציבור נדהמו מההתעלמות מפרטיה האישיים ותמונתה של הלוחמת שנפלה.
ארגון נעמ"ת קרא לציבור לפרסם בפרופילים האישיים ברשתות החברתיות את תמונתה של סמל בן נון המנוחה ורבים אכן עשו זאת.

2 צפייה בגלריה
סמ"ר אוהד דהן
סמ"ר אוהד דהן
סמ"ר אוהד דהן ז"ל. תמונתו פורסמה גם בכלי התקשורת החרדי
(צילום: דובר צה"ל)

קראו גם:

יו"ר נעמת, חגית פאר: "זו לא היהדות שלנו, זו לא הישראליות שלנו - זו פגיעה בקודש הקודשים. חיילת צעירה שהגנה בגופה על הישראלים כולם, חילוניים וחרדים, זוכה ליחס מבזה והדרה שכאלה. איך אותם אנשים יכולים לחיות עם עצמם? ואיפה נבחרי הציבור שיגנו באופן ברור את ההדרה המכוונת הזאת? ממתי פניה של אישה הפכו מוקצות באופן קיצוני שכזה. אני קוראת למנהיגי העולם החרדי -תגלו מנהיגות ותגנו את המהלך המבזה הזה. לכל אדם יש אם ואחות ויש להן שמות ופנים".
בתגובה לגל המחאה, גורמים בציבור החרדי ביקשו לגלות הבנה מאחר ומדובר באתר חדשות חרדי, שמקפיד לא לציין שמות נשים ולפרסם את תמונותיהם.