תושבת ראשון לציון יצאה לנופש זוגי במלון יוקרתי בגליל וכשחזרה לביתה היא שמה לב שהטבעות היוקרתיות שענדה על אצבעותיה לא נמצאות עליה. לטענתה, היא נזכרה ששכחה אותן על השידה בחדר המלון ולאחר בדיקה מול פקידת הקבלה נאמר לה שהן לא נמצאו.
עוד טוענת האישה כי הנהלת המלון טענה כי היחידה שהייתה בחדר היא עובדת הניקיון, אך הם בטוחים שהיא לא לקחה את התכשיטים, כי הם ביררו מולה והסתכלו לה בעיניים כדי לראות שהיא דוברת אמת.
1 צפייה בגלריה
אין זכר לטבעות
אין זכר לטבעות
אין זכר לטבעות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענתה, היא נזכרה שארבע טבעות שאיתן הגיעה, נשכחו בתוך כוס זכוכית שהושארה על גבי השידה בחדר המלון. מדובר בארבע טבעות יוקרתיות מזהב ויהלומים אך גם בעלות ערך רגשי רב, שכן היא קיבלה אותן לאירוסין, ליום שבו סיימה קורס קצינים וליום הולדתה.
לדבריה, כאשר היא התקשרה לקבלה במלון נאמר לה בתחילה שאי־אפשר לבדוק זאת ומישהו ייגש לשם למחרת, אך לאחר התעקשות מצידה נשלח עובד מלון לחדר ומסר שאין זכר לטבעות היוקרתיות.
לטענתה, בשלב זה יצרה האישה קשר עם מנהלי המלון שהגיבו למקרה באדישות וטענו כי מצלמות המלון תיעדו רק את המנקה נכנסת לחדר ומלבדה אף אחד אחר לא ביקר שם. כאשר ביקשה האישה לדעת אם הם בדקו שהמנקה לא גנבה את הטבעות נאמר לה שהם בטוחים שלא, כי היא נשאלה על כך ובעת התשובה הם הסתכלו לה בעיניים.
בעקבות התקרית, הגישה האישה תלונה במשטרה ובמקביל החליטה לתבוע את המלון על עוגמת הנפש שנגרמה לה, על סך של 30 אלף שקלים.