תושב ראשון לציון, גבר בשנות ה־50 לחייו, ניהל במשך שנים רבות נישואים פתוחים, במסגרתם הכיר שתי נשים למטרות בילוי ויחסי מין. לטענתו, בשנה האחרונה הוא החל במערכת יחסים זוגית חדשה, אך בשל קנאה וצרות עין, שתי הנשים מהעבר מנסות לפגוע בו ומפיצות עליו שמועות שהוא קמצן ואף אלים. בעקבות זאת החליט הגבר לתבוע אותן על הוצאות לשון הרע.
1 צפייה בגלריה
הכירו באפליקציה. טיול רע
הכירו באפליקציה. טיול רע
סיפרו על האופי הקשה שלו
( צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
לטענת הגבר, תושב העיר, במשך שנים רבות הוא ואשתו היו חלק מקבוצה של אנשים שניהלו אורח חיים פוליאמורי ובמסגרת זו הוא הכיר נשים נוספות למטרות של יציאות, בילויים וקיום יחסי מין. בין שלל הנשים שהכיר לאורך השנים, טוען הגבר, היו שתיים שעימן שמר על קשר לאורך זמן ארוך יותר ועימן היו לו קשר זוגי יציב.
לדברי הגבר, במהלך השנה האחרונה הוא התגרש מאשתו והכיר מישהי חדשה ולאור זאת ניתק קשר מהנשים שעימן היה בקשרים בעברו והחליט לנסות ולהתמקד בהצלחת המערכת הזוגית החדשה. למרות שבת זוגו הנוכחית הסכימה שימשיך לנהל עימו מערכת יחסים פתוחה, טוען הגבר שהוא מעדיף בשלב זה לא לחזור לאורח החיים הקודם, אך למרבה הצער עברו ממשיך לרדוף אותו.
לדבריו, הן סיפרו לה על האופי הקשה שלו, על הקמצנות שהוא נוהג בנשים שעימו ואף רמזו לה שהוא נוטה להתפרצויות זעם ואלימות והיא יכולה לדווח עליו בפניהן.
בעקבות סדרת אמירות שקריות והוצאת דיבה, החליט הגבר שלא לעבור על כך לסדר היום והגיש תביעת דיבה בסך של מאה אלף שקלים נגד השתיים. בשלב זה טרם התקבלה כתב תגובה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון