תושבת ראשון לציון תובעת את העירייה בטענה כי היא דורשת ממנה תשלום עבור קנס בן שבע שנים שמעולם לא הגיע לידיה, על אחזקת כלב במקום ציבורי באופן לא חוקי.
1 צפייה בגלריה
הכלב לא הפסיק להקיא
הכלב לא הפסיק להקיא
חלפו שבע שנים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לפני כחודש וחצי התקבל בתיבת הדואר של האישה מכתב מטעם החברה העירונית. לתדהמתה של האישה, במכתב היא עודכנה כי יש לה חוב בסך של 1,096 שקלים לעירייה, בגין דוח שקיבלה בעבר. במכתב צוין כי הדוח ניתן בשל החזקת כלב במקום ציבורי כשהוא ללא מחסום לפיו וללא רצועה. אלא שלטענת האישה, כל ניסיון שלה להיזכר באירוע כזה לא צלח והיא בטוחה לגמרי שמעולם לא פגשה פקח עירוני שקנס אותה.
עוד טוענת האישה כי בשום שלב במהלך השנים האחרונות היא לא קיבלה מכתב נוסף, תזכורת או שיחת טלפון מטעם החברה העירונית, והמכתב הנוכחי הגיע אליה לראשונה לפני חודש וחצי.
לדבריה, כאשר היא התקשרה לחברה העירונית וביקשה להגיש ערעור על הדוח, נאמר לה כי מדובר בקנס משנת 2015, ומאחר שעברו שבע שנים, היא לא יכולה להגיש ערעור.
בעקבות הדברים ובגלל עוגמת הנפש והזמן שנאלצה לבזבז בכדי להבין מדוע עליה לשלם דוח, הגישה האישה תביעה נגד העירייה בסך של 5,000 שקלים.
מהחברה העירונית לביטחון ולסדר ציבורי נמסר: "הדוח נרשם ונמסר ביד על ידי פקח החברה לביטחון ביום 14.10.15. משלא שולם הדוח, בוצעו לאורך השנים מספר פעולות לגבייתו, כולל התראות ומכתבי תזכורת. צר לנו על בחירת התושבת להגיש תביעה, על אף שלא שילמה את הדוח במשך זמן רב. לכשיתקבל אצלנו כתב התביעה נלמד אותו ונגיב בהתאם".