זעם בקרב תושבי שכונת פרס נובל בראשון לציון, זאת לאחר שלטענתם הובטח להם על ידי העירייה שהבאמפרים שהוצבו בשכונה יוסרו, אך משום מה ההחלטה שונתה וכעת הוחלט שרק ינמיכו אותם. אחד התושבים אף הודיע כי החליט לתבוע את העירייה לאחר שלטענתו נגרם לרכבו נזק בשווי אלפי שקלים בגלל הבאמפרים.
1 צפייה בגלריה
נזקים של אלפי שקלים
נזקים של אלפי שקלים
נזקים של אלפי שקלים
(באמפר | המחשה: רועי רובינשטיין)
קראו גם:
בשנה האחרונה גברו התלונות של תושבי השכונה על נסיעה פרועה של צעירים בתחומה. לטענת התושבים, אותם נהגים עורכים תחרויות ומרוצים בכלי רכב שבהם הוכנסו שיפורים שונים, והם סובלים גם מרעשי חריקות הבלמים.
בעקבות תלונות רבות לעירייה ולמשטרה, הוחלט בעירייה להציב באמפרים בשכונה כדי למנוע את התופעה. הבעיה, כפי שטוענים תושבי השכונה, היא שבגלל הגובה הרב של הבאמפרים, מי שהכי סובלים מכך הם התושבים, שמתקשים לנהוג בתנאים הללו.
"אמבולנסים ורכבי כיבוי אש בכלל לא יכולים לנסוע שם, כי זה שובר את המתלים שלהם", אומר אמיר, תושב השכונה. "באמפרים כאלה צריך לשים ליד גני ילדים למשל, אבל ממש לא לפזר אותם סתם ככה ברחבי השכונה.
"אני גם מתכוון להגיש תביעה נגד העירייה לאחר שנגרם נזק לרכב שלי", הוא מוסיף. "נהגתי בערב ולא היה סימון, והרכב קיבל מכה חזקה בכנף ובתחתית, נזק של יותר מ־2,000 שקלים. למעלה מ־600 איש חתמו נגד הדבר הזה והלכנו עם זה לעירייה, שם הוחלט שהבאמפרים האלה יוסרו, אבל זה לא קורה".
לטענת התושבים, מי שמונע זאת הוא חבר המועצה ותושב השכונה אפי משה. "לאחרונה קיבלנו הודעה מחבר המועצה אפי משה שהוא גם תושב השכונה, שהבאמפרים יונמכו ולא יוסרו. לא ברור מי הסמיך אותו לקבל החלטה כזאת בשם תושבי השכונה ועל דעת מי הוא פועל".
את תגובתו של אפי משה לא ניתן היה להשיג, והיא תתפרסם ברגע שתתקבל.