מפגש עם פורץ הוא אף פעם לא נעים ואף עלול להיות מפחיד, אבל בשביל הפורץ הזה, נראה שהיתקלות עם אזרח שומר חוק היתה נעימה עוד הרבה פחות.
1 צפייה בגלריה
פריצה
פריצה
פריצה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
המקרה המדובר אירע לפני כשלושה שבועות, בעת שתושב העיר חזר לביתו ברחוב אהוד מנור, לקראת השעה אחת בלילה. בשלב זה הוא שמע רעשים בוקעים מחניון הבניין. האיש הלך לבדוק מה מקורם ואז הבחין בגבר זר מנסה לחבל בחלון הרכב של שכנו. בשלב זה הזעיק הגבר את השכן וסיפר לו שמנסים לפרוץ לרכבו ובמקביל צעק לעברו של הפורץ שיעזוב את המקום. הפורץ לא התכוון לוותר וניסה להפחיד את השכן. הוא החל להתקדם לעברו ואף נטל בידו חפץ מברזל במטרה להרתיע, אך ללא הצלחה. כאשר התקרב הפורץ למרחק של כמטר ממנו, השתמש השכן בכוס קפה שהיתה בידו והטיח את הנוזל החם בפניו של הפורץ.
הפורץ ההמום איבד את שיווי משקלו והטלפון הנייד שהיה ברשותו נפל על הרצפה. הפורץ החל להימלט כשהשכן ובעל הרכב רודפים אחריו. כעבור מספר דקות של מרדף, הצליחו השניים ללכוד אותו ולהחזיק בו עד להגעת כוחות משטרה.
בתחנת המשטרה שמר הפורץ על שתיקה ובהמשך החקירה סיפר שהוא לא זוכר דבר מהתקרית ואינו יכול לקשור את עצמו לפריצה. עוד התברר לשוטרים כי החשוד הוא בעל עבר פלילי עשיר של פריצות ואף ריצה עונשי מאסר רבים, שככל הנראה לא הרתיעו אותו מלשוב פעם נוספת על העבירה.
לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין פריצה ותקיפה.