גבר כבן 33 הגיע באחד הימים האחרונים לסניף טיב טעם בראשון לציון והחל להעמיס מוצרים רבים על העגלה, אבל על פי החשד הוא בכלל לא התכוון לעבור בקופה.
2 צפייה בגלריה
מרכז ביג בראשון לציון
מרכז ביג בראשון לציון
סניף טיב טעם בראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)

כאשר ניסה לצאת מהחנות עם מצרכי מזון בשווי אלפי שקלים בלי לשלם, הבחין בו הקב"ט ודרש ממנו הסבר. אז החליט החשוד לעזוב את העגלה, ולהימלט ברכבו מהמקום. איש הביטחון לא ויתר. הוא הלך אחריו וניסה למנוע ממנו לנסוע, אך החשוד המשיך בנסיעתו, ואף גרר את המאבטח עמו מספר מטרים קדימה.

קראו גם:

בשלב זה הוזעקה המשטרה למקום. החשוד בגניבה המשיך להימלט ונסע בפראות. השוטרים דלקו אחריו ברחובות העיר ובכבישים בינעירוניים, כאשר כל אותו זמן החשוד חוצה רמזורים אדומים, פוגע ברכבים חונים ונוסעים ומסכן חיי אדם רבים.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
נתפס אחרי מרדף
(צילום המחשה: ניצן ינקו)

המרדף המהיר הסתיים הרחק מראשון לציון - בעיר רמלה. השוטרים הצליחו לגרום לחשוד לעצור, הוא יצא מהרכב והתבקש למסור פרטים. אז ניסה האיש להתחמק פעם נוספת מהצד ובמהלך חצוף במיוחד הוא החליט להתחזות לאחיו.
הוא מסר לשוטרים את פרטיו של אחיו בניסיון להפיל עליו את האשמה. השוטרים לא נפלו בפח והצליחו לאתר את זהותו האמיתי - אז התברר שאין לו כלל רישיון מאחר ורישיונו נפסל בעבר.
החשוד נעצר והועבר לתחנת המשטרה. שם התברר כי המקרה בטיב טעם לא היה הראשון, ולאיש יש מעל 20 תיקים דומים על גניבה מחנויות שונות שנחקרים בתחנות שונות ברחבי הארץ: שבעה מתוכם בראשון לציון.
בנוסף התגלתה ברשותו סכין, ולכן נעצר בחשד להחזקת סכין, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, גניבה, התחזות לאחר, נהיגה פוחזת ברכב ונהיגה בזמן פסילה.
בהארכת מעצרו טען כי שילם על חלק מהמצרכים ונמלט מהמקום רק כיוון שהמאבטח מנע ממנו ללכת. בית המשפט לא קיבל את ההסבר והחליט להאריך את מעצרו עד לסיום החקירה.