עידו גבע, נער בן 16 המתגורר בשכונת רמת אליהו בראשון לציון ומשחק בקבוצת הכדורגל של השכונה, קיבל דום לב בעת ששהה בביתו ביום רביעי האחרון. הוא אושפז והורדם בבית החולים וולפסון ובני משפחתו התפללו על חייו. היום הגיעה הבשורה הטובה - הנער התעורר והחל להתאושש.
1 צפייה בגלריה
עידן גבע
עידן גבע
עידן גבע
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"זה היה ביום רביעי, לא היה שום סימן מוקדם. דיברנו וצחקנו איתו ופתאום הוא התמוטט ונפל מהכסא לריצפה", שחזר את האירוע הקשה אביו של עידו, גורי גבע. "עשינו עליו החייאה ופראמדיק שהגיע למקום החזיר אותו לחיים בעזרת מכשיר החייאה חשמלי. משם הגיע אמבולנס שפינה אותו לטיפול נמרץ".
מאז שהתמוטט שהה עידו בבית החולים וולפסון כשהוא מורדם ומונשם, ומשפחתו לא עזבה את מיטתו לרגע. קרוב המשפחה, המשנה לראש עיריית ראשל"צ, אסף דעבול, העלה פוסט לרשתות החברתיות ופנה לציבור בבקשה אישית להתפלל על חייו של הנער: "בן 16 מקסים ומיוחד".
לאחר ימים ארוכים של חוסר ודאות החליט אתמול (ראשון) הצוות הרפואי לנתק את הנער מההנשמה ולנסות להחזיר אותו להכרה. לאחר מספר שעות מורטות עצבים החל עידו להראות סימנים מעודדים, ובתום התהליך הוא חזר להכרה וזיהה את הקרובים לו.
היום (שני) המשיכה מגמת השיפור, כפי שמתאר אביו של עידו ואומר: "אכן, היום כבר התחיל לשאול שאלות, להיות יותר מפוקס, להבין יותר את המשמעויות. עזרו לו להתיישב ולעשות כמה צעדים. למרות שהוא מאוד חלש הוא בכיוון של התאוששות".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון