עידו גבע, נער בן 16 המתגורר בשכונת רמת אליהו בראשון לציון ומשחק בקבוצת הכדורגל של השכונה, קיבל דום לב בעת ששהה בביתו ומאז הוא מורדם ומונשם בבית החולים וולפסון. "בשם המשפחה, אני מבקש מכל מי שיכול שיתפלל לרפואתו" ביקש אסף דעבול, קרוב של המשפחה.
1 צפייה בגלריה
(להישמע להוראות כוחות הביטחון. וולפסון, צילום: קובי קואנקס)
גורי גבע, אביו של עידו משחזר: "זה היה ביום רביעי, לא היה שום סימן מוקדם. דיברנו וצחקנו איתו ופתאום הוא התמוטט ונפל מהכסא לריצפה. עשינו עליו החייאה ופראמדיק שהגיע למקום החזיר אותו לחיים בעזרת מכשיר החייאה חשמלי. משם הגיע אמבולנס שפינה אותו לטיפול נמרץ.
"מאז אנחנו בחרדה מטורפת, מתח עצום. הרופאים אולי ינסו להחזיר אותו היום להכרה ואנחנו מתפללים לטוב ומבקשים מכולם להתפלל. הימים האחרונים קשים לנו, זה נורא לראות ככה את הילד שלי מחובר לצינורות, מחוסר הכרה. אנחנו רק רוצים שהאירוע יהיה מאחורינו והוא יחזור לחיים רגילים".
בפוסט שהעלה המשנה לראש העירייה וקרוב משפחתו של הנער הוא כותב: "אני פונה אל כל אחד מכם בבקשה אישית נרגשת. עידו בן ענבל וגורי גבע נער בן 16 מקסים ומיוחד מאגודת א.ס . רמת אליהו בכדורגל, קיבל דום לב כאשר היה בבית . מאושפז מזה יומיים בבית חולים מורדם ומונשם דיברתי לפני מס דק עם האבא.
קראו גם:
"שאלתי מה אני יכול לסייע להם, ביקש ממני שנתפלל למענו. לכן אני מבקש כל מי שיכול שיתפלל ויבקש בבית הכנסת שיתפללו למען עידו. בבקשה שתפו פוסט זה בכדי שכולם יזעקו לבורא עולם שצעקתנו תשמע בשמיים ותהיה לנו בשורה. אני מתחייב שעידו יחזור לאיתנו אעשה מסיבת הודיה באגודה. אני מתפלל ומאמין אמונה שלמה שעידו יחזור לאיתנו . נער חזק ומלא עוצמה . אני מחזק את ידי ההורים ענבל וגורי גבע".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון