"הוא עזר לכולם, אדם טוב שנתן מעצמו. אנחנו עדיין המומים ולא מאמינים למה שקרה", כך מספר רותם אביבי, בן דודו של צדוק ניסן ז"ל, שנמצא בשבוע שעבר כשהוא ירוי מעל קבר בנו שנרצח ארבע שנים קודם לכן.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: זק"א)
קראו גם:
מיד לאחר שרעש הירי פילח את הדממה בבית העלמין בראשון לציון, זרמו למקום כוחות גדולים של שירותי ההצלה שמצאו את ניסן כשהוא ירוי סמוך לקבר בנו, אופיר ז"ל.
לפני ארבע שנים נורה הבן אופיר למוות באירוע שהתרחש ברחוב שער גולן בשכונת קריית גנים.
מחומר החקירה עולה כי יום לפני הרצח, החשוד ברצח לקח חלק באירוע אלים במועדון בעיר, בו חגג את יום הולדתו. על פי הידוע התפתחה במקום קטטה בין שתי קבוצות מבלים. כתוצאה מהקטטה האופנוע של החשוד הוצת, ושתי הקבוצות קבעו לסיבוב אלימות נוסף.
מאוחר יותר הגיעו שתי הקבוצות, בהן דמויות חלקם מוכרים למשטרה מתחום ההלוואות, באופנועים ובכלי רכב יוקרתיים לגינה הציבורית סמוך לרחוב חומה ומגדל במערב העיר. בשלב מסוים החל ויכוח, המעורבים התקדמו לרחוב שער גולן, ואופנוען שעבר במקום פתח באש ונמלט. מהירי נפגע אופיר ניסן.
השבוע, ארבע שנים לאחר האירוע הקשה התרחשה טרגדיה נוספת, כשעל פי דיווח כוחות ההצלה שהיו במקום, החליט האב לשים קץ לחייו.
"הוא היה אדם טוב לב", מוסיף אביבי, "אף אחד לא יכול היה לצפות את מה שהוא עשה. כולם הופתעו כי הוא שידר חוזק ועוצמה. לא ניכר היה עליו שהוא מתכנן דבר כזה. הוא היה טוב לב, תרם לבתי כנסת, לנזקקים וכל מי שהיה זקוק לעזרה. אדם משכמו ומעלה, כולם העריצו אותו".
2 צפייה בגלריה
הבן אופיר ניסן ז"ל
הבן אופיר ניסן ז"ל
הבן אופיר ניסן ז"ל
(צילום פרטי)
לדברי אביבי, מה שייתכן שגרם לאב לשבירה היה תקופת הקורונה שבה נאלץ להסתגר בבית. "התקופה הזו הביאה איתה קושי גדול לכולם", אומר בן הדוד. "צדוק ז"ל היה טס המון פעמים ומתרחק מכאן כדי לשכוח, ועכשיו הקורונה השאירה אותו הרבה זמן בארץ עם כל הכאב והזכרונות. לא היה לו לאן לברוח ואני מתאר לעצמי שזה גם תרם לכך".
לעוד חדשות ראשון לציון