בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון השלימו הבוקר (שני) את ההערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ״א, שתיפתח מחר ה-1 בספטמבר 2020: 112 מאבטחים 30 שומרים 9 קציני ביטחון ולמעלה ממאה פקחים ומעבירי דרך יתפרסו בסמוך ובתוך 92 בתי ספר ומבנה חינוך ו-430 גני ילדים ברחבי העיר ראשון לציון. החידוש השנה: למערכת האבטחה יצטרפו רחפנים.
1 צפייה בגלריה
רחפן
רחפן
רחפן
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
בשבועות האחרונים למרות אתגרי הקורונה פעלו בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון להשלים את ההכנות לפתיחה בטוחה ומאובטחת של שנת הלימודים. כבר הבוקר ביצעו פקחים ואנשי השיטור העירוני סריקות בסמוך לבתי הספר כדי לאתר מפגעים וכן שוהים בלתי חוקיים. פעילות זאת תימשך ברצף ביממות הקרובות, נמסר מהעירייה.
לצד הפעלת מאבטחים ופקחים תפעיל החברה לביטחון מגוון רחב של אמצעים טכנולוגים החל מרחפנים שיסרקו מהאוויר שטחים פתוחים הצמודים למוסדות חינוך הממוקמים באזורי בניה ופיתוח בעיר. כל מוסדות החינוך בעיר חוברו למערכת תקשורת בקוו ישיר למוקד העירייה ולמוקדי החירום של שירותי ההצלה כך שבשעת חרום או מצוקה איש צוות במוסד לימוד בעיר יכול להקים קשר בלחיצה על לחצן המצוקה.
בחברה לביטחון נערכים לא רק להפוך את בית הספר למקום מאובטח אלא גם פעלו להפוך את מסלול ההגעה לבית הספר למסלולי הגעה בטוחה. עשרות מעבירי דרך יתפרסו בכל בוקר ובכל סוף יום לימודים בסמוך למעברי החציה בצירי ההגעה המרכזיים לבתי הספר. פקחי החברה יפעלו במהלך שנת הלימודים בפעילות אכיפה מול עבירות של רוכבי אופנים ודו גלגלי.
ראש העירייה, ראש העירייה, רז קינסטליך אמר כי "אנו נרגשים לפתוח את שנת הלימודים בתקופה כל כך מאתגרת. עמלנו רבות במהלך החודשים האחרונים על מנת לדאוג לשלומם ולבטיחותם של התלמידות והתלמידים שיצעדו מחר אל בתי הספר וגני הילדים. כמי שמכיר ומוקיר את עובדי החברה לביטחון אני סמוך ובטוח כי ביטחונם של היקרים לנו מכל מופקד בידיים טובות".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון