גבאי בית כנסת בראשון לציון פנה לבית המשפט וביקש צו הרחקה כנגד מתפלל אשר לטענתו מאיים עליו והפך את חייו בשבועות האחרונים לסיוט.
1 צפייה בגלריה
תפילה בזמן קורונה. למצולמים אין קשר לכתבה
תפילה בזמן קורונה. למצולמים אין קשר לכתבה
תפילה בזמן קורונה. למצולמים אין קשר לכתבה
(צילום המחשה: איתי בלומנטל)
קראו גם:
ראשית המקרה לפני כחצי שנה אז הגיע אליו אחד המתפללים וביקש ממנו לגשת לתפילת מוסף של שבת ונענה בחיוב. לדברי הגבאי, למרות שבמהלך התפילה האריך החזן והמתפללים הביעו חוסר שביעות רצון מכך, הוא לא אמר לו דבר ולחץ את ידו בסיומה של התפילה. מאז, כך מספר הגבאי, הוא מקבל לעתים קרובות דרישות מצידו של המתפלל שמפציר בו לתת לו יותר ויותר "כיבודים" ומבקש למנות אותו לשליח הציבור בתפילות השבת.
לדברי הגבאי הוא הסביר למתפלל פעם אחר פעם בנימוס שיש מתפללים נוספים שרוצים להיות שליחי ציבור, אך זה מצידו סירב לקבל את ההסברים ודרש ממנו להיות חזן בבית הכנסת.
לדברי הגבאי המצב החמיר עד כדי כך שבמהלך החודש האחרון הוא מצא עצמו תחת מתקפת מסרונים מצד המתפלל ובהם קללות וגידופים על התנהלותו של הגבאי. לטענת הגבאי באחד המסרונים אף איים המתפלל כי הוא לא יאפשר את המשך התפילות אם לא יקבל את דרישותיו.
בעקבות כל אלו הגיש הגבאי בקשה לצו הרחקה ומניעת הטרדה של אותו מתפלל ודרישה שלא יגיע יותר לבית הכנסת. בשלב זה טרם התקבלה החלטה.
לעוד חדשות ראשון לציון