החברות הטובות שהסתתרו יחד ונרצחו. בני הזוג שנרצחו יחד. הבת האהובה שהמשפחה חיפשה אחריה כל השבוע. הבשורות המרות נחתו בסוף השבוע על מפתן דלתם של ארבע משפחות נוספות בראשון לציון והפכו את עולמן. הכאב קשה מנשוא.
4 צפייה בגלריה
שיר גורגי. יהי זכרה ברוך
שיר גורגי. יהי זכרה ברוך
שיר חנה ג'ורג'י. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

שיר (חנה) ג'ורג'י


בתחילת השבוע שעבר פורסם סרטון ובו עשרות צעירים שבילו בפסטיבל המוזיקה נובה, כשהם מסתתרים בחדר ממוגן מפני המחבלים. המשפחות שראו את הסרטון קיוו עד לרגע האחרון שהצעירים והצעירות שבסרטון שרדו את מתקפת המחבלים הרצחנית.
בסרטון נראתה גם תושבת ראשון לציון, שיר (חנה) ג'ורג'י שהגיעה למסיבה ברעים עם חברותיה התאומות הזהות, שיר ועמית לוי, היא נמלטה איתן מהתופת ברכב. אך במהלך השבת התגלה כי שלושת החברות לא שרדו את הטבח.
שיר, בת 22 במותה, בוגרת מקיף ח׳, הותירה אחריה זוג הורים, רונן וגלית, ושני אחים, רועי ויהונתן.
קרוביה מספרים עליה שתמיד בלטה בכל מקום שאליו הגיעה, הייתה מלאה באושר ובאופטימיות, עם חיוך רחב וגדול שכבש את כל הסובבים אותה. יהי זכרה ברוך.

4 צפייה בגלריה
אלכסנדר סמוילוב. יהי זכרו ברוך
אלכסנדר סמוילוב. יהי זכרו ברוך
אלכסנדר סמוילוב. יהי זכרו ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

אלכסנדר סמוילוב


אלכסנדר סמוילוב בן 28 במותו ותושב ראשון לציון, שימש כמאבטח בפסיבל המוזיקה בנובה יחד עם בת זוגו, ויקטוריה גורלוב. שניהם נרצחו על ידי המחבלים שפשטו על המסיבה.
אלכסנדר הותיר אחריו הורים, אלכסנדר וסבטלנה, ואחות, ליזה. משפחתו מספרת עליו שהיה ילד מדהים ואהוב, מלא בשמחת חיים ושכל בן אדם שהיה מכיר היה מתחבר אליו בקלות. תמיד חשב ודאג לסובבים אותו ותמיד שמר על אופטימיות.
יהי זכרו ברוך.

4 צפייה בגלריה
עדן נפתלי. יהי זכרה ברוך
עדן נפתלי. יהי זכרה ברוך
עדן נפתלי. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

עדן נפתלי


ימים ארוכים חיפשה משפחתה של עדן נפתלי סימן חיים ממנה. עדן בילתה בפסטיבל המוזיקה נובה עם בן זוגה. היא הצליחה ליצור קשר עם משפחתה, עידכנה אותם כי היא במקום ממוגן ומנסה להגיע לקיבוץ בארי אך מאז נותק עימה הקשר. בן זוגה שנפצע אנושות מורדם ומונשם, ועל כן לא יכול היה למסור מידע על אהובתו.
משפחת נפתלי לא איבדה תקווה עד לרגע שבו הגיעה הדפיקה הארורה בדלת ובשורת זיהוי גופת הילדה האהובה.
עדן בת 23 במותה, הותירה אחריה זוג הורים, רינה ורמי, ואח אביב המשרת באגוז. עדן בוגרת מקיף ט׳, הייתה לקראת סיום לימודי התואר הראשון בתחום תקשורת וניהול שבמכללה למינהל. התנדבה כסטודנטית במשך שנתיים במסגרת תוכנית המלגות למען הקהילה בעיר.
משפחתה מספרת שעדן הייתה ״הנסיכה של הבית״, יפת תואר וטובת לב, עם חיוך מאיר שכבש את הלבבות של כל מי שפגש בה. יהי זכרה ברוך.

4 צפייה בגלריה
 קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
 קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

קרין ורניקוב


קרין ורניקוב תושבת ראשון לציון בילתה בפסטיבל המוזיקה נובה יחד עם חברתה הטובה ספיר בילמס, השתיים הצליחו להימלט מהתופת במסיבה ולהגיע עד הכניסה לקיבוץ עלומים. שני בחורים שהיו איתן ברכב הצליחו להינצל, והעבירו דיווחים למשפחות אך אז התגלה כי שתי החברות הטובות לא שרדו ונרצחו יחד.
קרין בת 22 במותה, בוגרת מקיף ט׳, הותירה אחריה זוג הורים - לאוניד ולובוב ואחות, מריה, שארגנה את מסע החיפושים אחריה.
אימה ספדה לה בכאב עצום: "אהובת ליבי יקרה, תשארי בליבי עד הרגע האחרון של החיים שלי. החיים אף פעם לא יהיו בלעדייך אותם חיים. הלב שלי נרצח ומרוסק לחתיכות ואין לי טעם לכלום... נוחי על משכבך בשלום ותבואי בחלומות". יהי זכרה ברוך

קראו גם: