תושבת באר יעקב הגישה תלונה נגד אב של ילדה הלומדת בכיתה עם בנה בן השמונה בטענה כי הכה אותו.
1 צפייה בגלריה
"לא נרדם בלילה"
"לא נרדם בלילה"
"לא נרדם בלילה"
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"הבן שלי חזר מבית הספר וסיפר שאחת הבנות שלומדות איתו פגשה אותו מחוץ לבית הספר ונתנה לו סטירה", מספרת האם. "שאלתי אותו למה היא היכתה אותו והוא ענה שאותה ילדה חשבה שהוא בעט בחתולה. התקשרתי לאמא של אותה ילדה והיא צעקה עלי שלא יכול להיות שהבת שלה היכתה אותו וניתקה לי את הטלפון. למחרת הם שוב היו בגינה ושוב הבן שלי פגש אותה אבל הפעם האבא של אותה ילדה צעק על הבן שלי שיזהר לא לפגוע בבת שלו".
לטענת האם, המפגש בגינה הלחיץ את בנה ולמחרת היום היא ירדה להשגיח עליו, "הסברתי לו שהוא לא צריך לפחד מהאבא שלה. אחרי שעה החברים של הבן שלי באו אלי בריצה וסיפרו שאבא של הילדה הרביץ לבן שלי וכתוצאה מכך הבן שלי ברח מהגן".
לדברי האם היא ניגשה לאב של הילדה והתעמתה עמו. "התחיל ויכוח והוא התקרב אלי ואיים שאם עוד פעם אחת הבן שלי יתקרב לבת שלו זה יגמר לא טוב כי הסתבכתי עם המשפחה הלא נכונה. משטרה הוזמנה למקום ולקחה את הפרטים של כולנו ובסופו של דבר אני הגשתי תלונה נגדו על תקיפה ואיומים. למרות זאת המשטרה גוררת רגליים ולא פועלת למיצוי הדין ולא בטוח אפילו שזימנו את העדים שהיו בגינה כדי לקחת עדות".
האם טוענת כי מאז אותה תקרית, בנה מפוחד ונגרמו לו נזקים. "גמרו לי את הילד. הבן שלי לא נרדם בלילה ואני צריכה להרדים אותו. הוא סוגר את כל הדלתות בבית מפחד שאותו אבא יבוא ויפגע בו. בתור אמא, אני יכולה להגיד שמעבר לזה שאני דואגת לבן שלי, אני גם דואגת לכל ילד אחר. ברגע שבן אדם מבוגר מעז בכלל להתקרב לילד בן שמונה, לרדוף, לאיים וגרוע מכך, להרים עליו יד מול כל הילדים, זה יוצר טראומה. גם לילד אבל גם לכל הילדים הסובבים, וכמובן שגם לי. התחושה שלי היא שאין לי שום דרך להבטיח את ההגנה שלנו, וזאת תחושה נוראית. אני רוצה שהגבר הזה יקבל את העונש המגיע לו, ולמרות האיומים והפחד שאני שרויה בו, אני לא אשב בחוסר מעש עד שהצדק עימו יעשה".
מהמשטרה נמסר: "תיק החקירה עודנו מתנהל במשטרה. מטבע הדברים, איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות. נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת. משטרת ישראל רואה בחומרה גילויי אלימות ותפעל בכל העת למניעתם".