לפני כשבוע הגישו הוריה של ילדה בת 8, תלמידת כיתה ג' באחד מבתי הספר היסודיים בראשון לציון תלונה במשטרה בטענה לפגיעה מינית בבתם מצד תלמידים הלומדים בכיתתה. כעת נראה שלא מדובר במקרה בודד. תלונה נוספת הוגשה למשטרה מצד הורים של ילדה אחרת בכיתה הטוענים שגם בתם הותקפה, ואף נזקקה לטיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
הילדה בבית החולים
הילדה בבית החולים
הילדה בבית החולים
(צילום: באדיבות המשפחה)
"הבת שלי לומדת בכיתה ג', אותה כיתה שבה התלוננה תלמידה על פגיעה מינית", מספרת ל"מיינט ראשון", אמה של הילדה. "היא חזרה הביתה, וסיפרה שלפני שבוע שתי מורות יצאו מהכיתה לטפל בבעיה אחרת, ובזמן שהם היו לבד ארבעה תלמידים החלו להציק לה. אחד מהם נתן לה אגרוף. מיד לאחר מכן מישהו דחף עליה כיסא, וכל השאר בעטו בה באיברים אינטימיים ובעוד מקומות בגוף. היא חזרה הביתה ואני לא אשכח את המבט שלה. היא רעדה ועליה סימני דם".

2 צפייה בגלריה
החבלות בידה של הילדה
החבלות בידה של הילדה
החבלות בידה של הילדה
(צילום: באדיבות המשפחה)

מה עשית?
"הלכתי אתה מיד לבית הספר ודרשתי לדבר עם המנהלת, שאמרה שהיא לא פנויה עבורי עכשיו וטרקה את הדלת בפניי. פגשתי בדרך את אחד הילדים שהרביצו לבת שלי והוא אמר לי: 'אם היא תמשיך להתנהג ככה אני אז***ן אותה במכות' ".
האם הגישה תלונה במשטרה, אך לדבריה במשטרה נמסר לה ש"אין להם יותר מדי מה לעשות כי הם קטינים. בעירייה עוד לא חזרו אלי לגבי התלונה שלי".

קראו גם:

איך בתך מרגישה עכשיו?
"הבת שלי עכשיו כואבת מאוד. היא עדיין מתקשה לתפקד בגלל המכות. מה ששבר אותי הכי הרבה היה שהיא בכתה לי ואמרה שהיא זקוקה לעזרה. מי יכול לתאר לעצמו שילדה בכיתה ג' תגיד דבר כזה?".
יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר מסרה בתגובה: "הנהגת ההורים של בית הספר מעורבת ודרשה ודורשת טיפול בכל אירוע אלימות. בית הספר והפיקוח מעורבים היטב בנושא והדבר לא עבר לסדר היום מבחינת בית הספר או הנהגת ההורים ונמשיך לפעול בעניין. הואיל ומדובר בעניינם של קטינים לא ניתן להרחיב בדבר".
תגובת עיריית ראשון לציון תתפרסם כשתתקבל.