תלונה על פגיעה מינית בתלמידת כיתה ג', ילדה כבת 8, הוגשה למשטרה. התלמידה שלומדת באחד מבתי הספר היסודיים בראשון לציון ספגה אלימות מצד תלמידים הלומדים בכיתתה, ואחד מהם אף נגע באיבריה המוצנעים באמצעות בקבוק שתייה. אם הילדה: "היא עדיין בהלם. אני לא שולחת אותה לבית הספר, ואין לי ספק שהיא תצטרך לקבל טיפול כדי להתגבר על מה שקרה לה".
2 צפייה בגלריה
ילדה
ילדה
מקרה חמור בבית הספר
(צילום המחשה: shutterstock)
"הבת שלי בכיתה ג', תלמידת בית ספר יסודי בעיר, וכבר מעל שנה שהיא סופגת אלימות ממספר ילדים", מספרת האם הנסערת.
המקרה האחרון, עליו הוגשה תלונה למשטרה, התרחש ביום שני שעבר. "עשר דקות לפני סוף יום לימודים, שני בנים נדחפו עליה, והיא ביקשה שיפסיקו", מספרת האם בכאב. "אז אחד מהם התחיל לבעוט בה והשני הצטרף. אחר כך אחד מהם לקח בקבוק שתייה ודחף לה על איבריה האינטימיים. היא ביקשה שיפסיק. זה אירוע שארך כמה דקות עד שהיא הלכה וסיפרה את זה לאחת הסייעות".

2 צפייה בגלריה
חרם
חרם
מקרה חמור בבית הספר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

האם מספרת שגילתה על מה שהתרחש רק כאשר ילדה אחרת בכיתה סיפרה על כך לאחותה, שסיפרה לאמן. "אמא של הילדה יצרה איתי קשר", מספרת אם הילדה. "הבת שלי כרגע לא בבית הספר, דיברתי עם המנהלת שביקשה שאשלח חזרה את הילדה שלי, והיא אמרה שאותו ילד רק זרק לכיוונה את הבקבוק".
בעקבות התקרית הקשה הגישה האם תלונה במשטרה.
מה שלום הילדה כרגע?
"עברו עלינו כמה ימים לא פשוטים. היא בהלם וכאובה אבל יש לה שמחת חיים והיא מנסה להתמודד. מה שהיא עברה זאת תהיה טראומה לכל החיים, ואין ספק שהיא תצטרך עזרה וטיפולים".

קראו גם:

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "המקרה מטופל במלוא החומרה ע״י הצוותים החינוכיים בבית הספר ודווח למשרד החינוך על פי כלל הנהלים. בשל הימצאות המקרה בחקירת משטרה, אנו לא יכולים לתת פרטים נוספים על המקרה".
ממשטרת ישראל נמסר: עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה במסגרתה הועבר דיווח לרווחה ולאגף החינוך בעירייה. לאור כך שמדובר במעורבים קטינים מתחת לגיל האחריות הפלילית, התיק נסגר".